Departamentul de resurse umane din secolul 21 va fi total diferit de cel din prezent. Va avea loc o schimbare majora in MRU o data cu […]
Departamentul de resurse umane din secolul 21 va fi total diferit de cel din prezent. Va avea loc o schimbare majora in MRU o data cu avansul Internetului. Managerii MRU vor avea acces direct la informatii vitale despre angajati, de la recrutarea angajatilor pana la probleme legate de compensatii si beneficii. Drept urmare, departamentele de MRU vor deveni mai degraba departamente de consultanta pentru companii decat ca un sediu cu informatii despre angajati.
Pe masura ce tehnologia patrunde si in campul resurselor umane, rolul MRU in domenii precum relatiile cu angajatii, si sanatate & siguranta (multumita automatizarii aproape totale din fabrici) va scadea in importanta. Tehnologia va presa personalul de la resurse umane sa fie capabil sa invete meseria in ritmul schimbarilor tehnonogice.
Probabil ca cea mai radicala schimbare in resursele umane va fi ca un vice presedinte in domeniu sa poata, cu ajutorul cunostintelor sale si a utilizarii informatiilor despre angajati, sa mareasca productivitatea companiei, si sa o aduca la rangul de CEO. Aceasta miscare reprezinta un semnal pentru faptul ca pe viitor, accesul la informatiile despre angajati si modul in care acestea sunt utilizate vor reprezenta cheia construirii unei companii prospere.