• 21 Dec. 2006
  • 1 min

O SCRISOARE PERFECTA.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

O scrisoare clara te va ajuta sa inchei afacerea. La o conferinta care a avut loc la Atlanta, nu de mult, l-am intalnit pe Bob – […]

O scrisoare clara te va ajuta sa inchei afacerea.

La o conferinta care a avut loc la Atlanta, nu de mult, l-am intalnit pe Bob – un inteprinzator. Mi-a spus ca intotdeauna a continuat sa distribuie brosuri, cu toate ca niciodata nu a primit un raspuns afirmativ de la un cititor. Mai rau, clientii nu-si mai aminteau ca au primit vreodata ceva de la el.

L-am rugat pe Bob sa-mi trimita cateva modele din brosurile expediate de el. Brosurile erau profesionale, clare, fara nici un fel de probleme. Cat despre scrisoarea de vanzare, lucrurile stau cu totul diferit. Scrisoarea era aproape in intregime despre Bob, despre istoria companiei, acreditive, despre dorinta lui de a-si intalni clientii personal. Ca si alti oameni de afaceri, Bob a gresit prin crearea unei scrisori gresite. Nu era bazata pe problemele si nevoile clientilor.

Oamenii nu vor sa afle informatii despre tine, poate doar mama ta si-ar dori o asemenea scrisoare. Oamenii vor sa afle care sunt beneficiile care li se ofera, ce au de castigat din colaborarea cu compania, cum ii ajuta folosirea produselor sau a serviciilor. Cele mai bune scrisori de vanzari sunt bazate pe ideea “Ce pot obtine”, nu “Ce am de oferit”.

Cea mai buna scrisoare trebuie sa contina informatii directe despre avantajele pe care le va avea clientul dupa ce va alege compania, produsul sau serviciul oferit. Introducerea si incheierea scrisorilor de vanzari trebuie sa contina declaratii despre beneficii. Mai exact, explica-i clientului care sunt avantajele si ce rol joaca in viata lui profesionala. Asigura-te ca paragraful de incheiere exprima cu exactitate planurile tale referitoare la afacere, dar in acelasi timp trebuie sa te asiguri si ca le vei respecta.

Creeaza una sau doua scrisori de vanzari, iar apoi pastreaz-o pentru a o putea adapta in functie de client. E un mod de a-ti simplifica eforturile. Vei castiga timp si, totdata, vei reusi sa obtii rezultate de cea mai buna calitate.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply