Inainte de a-ti prezenta marca pe piata de desfacere, asigura-te ca promisiunile referitoare la caritate pot fi tinute. Daca le trasmiti oamenilor senzatia de incredere, ii […]
Inainte de a-ti prezenta marca pe piata de desfacere, asigura-te ca promisiunile referitoare la caritate pot fi tinute. Daca le trasmiti oamenilor senzatia de incredere, ii vei incuraja sa se bazeze pe organizatia ta. Daca, in schimb, nu vei ajunge la inaltimea asteptarilor lor, reputatia organizatiei s-ar putea inrautati pentru totdeauna. De aceea va trebui sa iei masuri pentru a te asigura ca acea caritate de marca coincide cu telurile tale.
· Vorbeste cu sinceritate despre organizatia ta si scopul tau.
· Discuta cu actionarii, angajatii, clientii si principalii parteneri si afla daca asteptarile lor coincid cu activitatea organizatiei tale.
· Informeaza-te care este statutul tau fata de cel al concurentilor.
· Analizeaza-i pe cei care iti sustin marca si afla de ce o fac.
· Intreaba ce au de castigat beneficiarii serviciilor tale.