Cum te simti la locul de munca depinde in primul rand de tine. Atitudinea pe care o adopti fata de slujba ta este foarte importanta pentru a-ti crea o stare de bine si de multumire sufleteasca. Asadar, alege-ti bine locul de munca, in asa fel incat sa-ti faca placere sa te trezesti in fiecare zi de dimineata ca sa mergi la birou.
Insă, daca munca ti-o poti alege, in ceea ce priveste colegii, lucrurile nu stau chiar asa. De cele mai multe ori nu ai nici un cuvant de spus in alegerea colegilor (doar daca esti intr-o pozitie de conducere care sa-ti permita sa angajezi oamenii pe care-i doresti), dar cu toate acestea, iti poti crea relatii sanatoase la job, daca stii cum sa te comporti cu colegii tai.
Mediul in care-ti desfasori activitatea te afecteaza atat in plan mental, cat si din punct de vedere al productivitatii. Daca te intelegi bine cu colegii tai de birou, timpul trece mai usor, lucrezi cu mai multa placere si astfel ajungi sa fii mai productiv si sa ai mai mult succes in cariera. Iata cateva trucuri care te pot ajuta sa creezi relatii sanatoase cu colegii tai.
Citește continuarea în articolul Cum sa creezi relatii sanatoase la job!