Penny Market provoacă toți studenții din România să vină cu cele mai creative idei de loializare a consumatorilor acestuia.
Până în prezent, inițiativele de marketing ale brandului de supermarketuri s-au rezumat în principal la campanii promoționale de 8-12 săptămâni cu premii instant bazate pe sumele cheltuite în magazine și puncte bonus prin care clienții puteau achiziționa alte produse la discount sau chiar în mod gratuit. Acum, Penny Market își dorește să iasă din tipar și consideră că tinerii din România le pot oferi cele mai bune idei cu care să își surprindă consumatorii.
Care sunt cerințele? Lanțul de supermarketuri își dorește o serie de obiecte promoționale super-inovatoare pentru următoarea campanie de loializare. Aceste produse ar trebui să fie extrem de atrăgătoare ca funcționalitate, design și branding, relevante pentru tineri și familii din mediul urban, dar și aspiraționale și, nu în ultimul rând, conform brandului Penny Market.
Ai o idee bună? Atunci înscrie-o pe ideederomania.penny.ro sub forma unei prezentări detaliate și convingătoare de maximum 10 pagini și 10 MB. Aceasta ar trebui structurată în 3 părți principale:
Te poți înscrie oricând până la finalul lunii, mai exact până în data de 31 iulie, ora 15:00. În perioada 1-18 august, echipa Penny Market va evalua proiectele înscrise, iar pe 21 august va anunța 6 semifinaliști. Aceștia vor fi nevoiți să își dezvolte mai departe machete pentru obiectele promoționale propuse în perioada 28 august – 15 septembrie, iar pe 20 și pe 21 septembrie să își susțină proiectele într-un interviu direct cu clientul, întregul concurs dezvoltându-se ca un proces de angajare în care candidații trebuie să fie cât mai convingători. Poate fi o experiență grozavă pentru studenții care nu au mai participat la un interviu și vor să descopere cum se prezintă această etapă importantă din orice carieră. În urma interviurilor, pe 29 septembrie, se va anunța lista finală a câștigătorilor.
Desigur, niciun concurs solicitant nu poate veni fără premii, iar cele oferite de Penny Market sunt pe măsura brief-ului. Ele constau într-o formă de independență la care visează mulți studenți: 3 premii cu valoare în bani ca să faci fix ceea ce îți dorești cu ei: să călătorești, să începi un start-up sau să îți mărești garderoba cât vrei tu. Premiul I constă în 4000€, premiul II în 2000€, iar premiul III în 500€.
Cât despre evaluarea proiectelor, acestea vor fi notate în funcție de respectarea brief-ului, din punct de vedere al inovației și gradului de originalitate și de funcționalite, din punct de vedere design, cât și în funcție de valoarea produsului în percepția consumatorului și acordul cu poziționarea brandului Penny Market. Așadar, dacă ești la facultate și crezi că poți citi ce e în mintea clienților Penny, intră pe pagina concursului: ideederomania.penny.ro ca să descoperi toate detaliile și ca să te înscrii! Succes!