Condiţiile de implementare ale sistemului pentru tichet restaurant electronic sunt cunoscute bine și foarte bine de către 55% dintre companiile din România, potrivit unui studiu GfK, realizat pentru Up România.
Aproximativ 40% din companiile din România au în vedere trecerea spre un sistem de tichete de masă electronice, arată un studiu realizat de compania de cercetare de piață GfK, pentru Up România, unul dintre principalii emitenți de pe piața tichetelor de masă, tichetelor cadou și cardurilor preplătite pentru angajați.
În topul beneficiilor percepute de angajatori ca urmare a implementării sistemului tichetelor de masă electronice se numără: alimentarea simplă şi rapidă a cardurilor pe platforma de comenzi online (50%), facilităţile logistice, cum ar fi o singură comandă a cardurilor la patru ani (40%), avantajele financiare rezultate din lipsa taxelor patronale şi salariale (38%).
De cealaltă parte, 40% dintre angajaţi apreciază cel mai mult posibilitatea utilizării fracţiilor din valoarea unui tichet de masă, 37% rapiditatea efectuării plăţilor datorită tehnologiei contactless şi 29% predictibilitatea venitului pentru cheltuielile alimentare.
„În opinia mea, un lucru este acceptat de toată lumea: pe orice fel de suport ar fi ele, tichetele de masă sunt un beneficiu care ajută la motivarea angajaţilor şi la creşterea performanţei individuale şi colective. Ambele sisteme, hârtie şi electronic, sunt extrem de simplu de gestionat, iar companiile cu care lucrăm s-au convins că pot găsi în noi un sprijin care să le ofere atât soluţii de motivare a salariaţilor, dar şi consultanţă. În ceea ce priveşte tichetele de masă electronice, ne asigurăm partenerii prezenţi şi viitori că sistemul este simplu de implementat, uşor de gestionat, iar noi le suntem alături şi îi vom consilia în permanenţă”, a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.
Tichetele electronice de masă facilităţi fiscale identice ca în cazul celor pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu echivalentul sub formă de numerar a sumei.
„Companiile au toate motivele să privească cu încredere acest nou suport pentru tichetele de masă. Fiind vorba de o nouă tehnologie, acestea vin împreună cu beneficiile erei digitale în care ne aflăm adică, interacţiune şi informare rapidă, virtualizare, simplificare”, a mai subliniat Elena Pap.
Tichet de restaurant. Tot ce trebuie să știi despre folosirea lui