• 19 Dec. 2006
  • 1 min

Procedee de administrare a problemelor.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

1. Orice membru din consiliul de conducere, membru al echipei sau client poate gasi nereguli. Acestea pot fi semnalate verbal sau in scris. 2. Adauga problema […]

1. Orice membru din consiliul de conducere, membru al echipei sau client poate gasi nereguli. Acestea pot fi semnalate verbal sau in scris.

2. Adauga problema intr-un capitol special.

3. Problema trebuie atribuita unuia dintre membrii echipei, care o va analiza si care va identifica optiunile si alternativele.

4. Problema trebuie solutionata de unul dintre membrii echipei. Acesta va analiza impactul ei asupra bugetului si programului. Daca rezolvarea problemei va duce la modificarea scopului proiectului, va trebui sa lasi deoparte problema si sa iei in calcul procedeele de administrare a scopului.

5. Diferitele alternative si impacte asupra programului si bugetului vor fi incluse in formularul pentru probleme.

6. Prezinta-i Sponsorului de Proiect sau unui membru din conducere problema, alternativele si impactul proiectului.

7. Inregistreaza rezolvarea sau evolutia actiunii in formularul pentru probleme.

8. Inregistreaza rezolvarea problemei cat mai concis.

9. Trebuie sa ajustezi corect planul de lucru si bugetul proiectului, daca e necesar. Daca problema influenteaza modificarea administrarii bugetului, efortului sau a duratei, inseamna ca Definitia proiectului necesita o ajustare.

10. Comunica statutul problemei, stadiul de rezolvare sau rezolvarea. Echipa trebuie sa cunoasca aceste detalii, precum si membrii consiliuilui director. Informatiile trebuie incluse in Raportul statutului proiectului.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply