In acest caz te poti juca intr-un singur fel. Trebuie sa te relaxezi si sa gasesti ceva interesant si amuzant despre companie sau client. Poate fi […]
In acest caz te poti juca intr-un singur fel. Trebuie sa te relaxezi si sa gasesti ceva interesant si amuzant despre companie sau client. Poate fi vorba despre istorie, moduri de folosire sau chiar despre oameni.
Daca nu gasesti nimic, poti inventa. Poti exagera un obicei. Sau sa creezi o atmosfera placuta cu ajutorul unui personaj neobisnuit. Exemple:
Produs: Cola.
Care e partea amuzanta? Poate fi intamplarea prin care au inventat reteta de cola? Oare au publicat un anunt in care scria: “Cautat: creator cola”? Sau poate cautau un „conceptualizator de cola”? Ar fi interesant de urmarit cine ar raspunde la un asemenea anunt.
Produs: Oferta de telefonie la distanta mare.
Ar fi amuzant sa vedem oameni vorbind foarte foarte repede pentru a putea economisi bani cand vorbesc cu cineva de departe? Sau imagineaza-ti ce s-ar intampla daca s-ar auzi atat de rau, incat oamenii ar intelege gresit toata conversatia. S-ar putea crea multe scenarii amuzante pe aceasta tema.
Produs: Site destinat vanzarii de muzica.
Ar fi interesant sa apara un barbat care sa comande CD-uri prin calculator. O voce de femeie din calculator ar incepe sa se certe cu el. “Esti sigur ca vrei sa comanzi Turtle Pumpkins?” Barbatul apasa pe enter pentru confirmare. Dar vocea revine “Ti-as putea oferi doua Turtel Pumpkins si un Ravi Shankar pentru inca 10 dolari.” Dar barbatul striga la calculator “Vreau doar sa-mi trimiti TP!” In imaginea urmatoare apare un barbat de la FedEx, care distribuie un bax de hartie igienica (TP = „toilet paper”, in engleza in original). Mesajul este “Preluam comenzile rapid si le distribuim imediat.”
Deci, nu-ti ramane decat sa incerci si tu. Inventeaza trei reclame amuzante pentru un singur produs. Scrie un titlu interesant, inventeaza un personaj captivant. Scenariul pe care il vei crea trebuie sa fie la fel de interesant si amuzant.