Timp de 2 zile, la SEM Days, invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu, le vor oferi participanților la eveniment o […]
Timp de 2 zile, la SEM Days, invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu, le vor oferi participanților la eveniment o perspectivă complexă asupra evoluției mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate în cele 2 paneluri, 9 prezentări și 15 workshop-uri.
Discuțiile despre ultimele noutăți din Search Engine Marketing debutează pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizării conținutului online și modalități de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentările din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound și outbound marketing, metode de măsurare eficientă a performanței SEO, viitorul în Video Marketing, mituri în Pay Per Click, cum să folosești Facebook ca un profesionist.
Cum poți deține controlul asupra reputației în motoarele de căutare și schimbările care au influențat evoluția Search Engine Marketing în ultimul an sunt 2 subiecte ce vor fi intens dezbătute în cadrul celor 2 paneluri de discuții. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficientă a Google Analytics și adaptarea campaniilor SEO în funcție de schimbările Google.
A doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor în care participanții vor aprofunda noțiuni pe care orice specialist în marketing, branding sau comunicare trebuie să le cunoască pentru a performa astăzi în online:
Pe 24-25 septembrie, specialiștii de marketing și comunicare, brand managerii și coordonatorii de business-uri interesați de creșterea performanței în online sunt așteptați la SEM Days, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, să discute despre vizibilitate, relevanță și putere în online cu specialiștii de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google România și mulți alții. Lista completă a speakerilor și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.
Bilete de acces la eveniment pot fi achiziționate online, pe baza formularului de înregistrare.
Despre SEM Days
SEM Days este un eveniment marca SEO monitor și 2Parale și este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online. Primele două ediții, în 2012 și 2013 au adus la București profesioniști de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).