• 4 Nov. 2016
  • 5 min

Speakeri de top urcă pe scena GPeC Summit 2016

Speakeri de top urcă pe scena GPeC Summit 2016
Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Ajuns la a 11-a ediție, venimentul anului în eCommerce și Digital Marketing, Gpec Summit, aduce pe scenă specialiști internaționali și autohtoni, povești de succes și o premieră de neratat.

Evenimentul are loc pe 15-16 noiembrie, la Crystal Palace Ballrooms, în București, și aduce un line-up excepțional – adevărate autorități în domeniu, care nu ar trebui ratate de niciun jucător din industrie –, discuții și dezbateri despre ultimele tendințe în eCommerce, networking de calitate și foarte multe surprize. Pe 15 noiembrie, are loc Conferința GPeC, unde experți internaționali și români îți vor spune ultimele cifre de pe piața comerțului online, ce greșeli să eviți și ce trucuri să aplici în domeniu, îți vor oferi sfaturi practice pentru creșterea vânzărilor, strategii de marketing online, content marketing, personalizare și multe altele, studii de caz ale celor mai de succes magazine online și adevăruri despre mult așteptatul Black Friday. Sunt așteptați peste 500 de reprezentanți ai celor mai importante companii de profil, pe care îi poți cunoaște în momentele de networking. Ziua de 16 noiembrie este dedicată exclusiv unui singur speaker, o premieră pentru GPeC Summit. Iar la final, evenimentul se va încheia cu decernarea Premiilor în Comerțul Electronic Românesc, în cadrul Galei Premiilor eCommerce.

Biletele de acces la GPeC Summit, 15-16 noiembrie, sunt puse în vânzare pe website-ul organizatorilor. Prețul pentru oricare dintre cele două zile de eveniment este de 69 de euro de persoană, iar pentru ambele zile este de 119 euro de persoană. Înscrierile se pot face completând formularul de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/.

Speakerii internaționali

 

Pe 15 noiembrie 2016, Talia Wolf vine pentru prima dată în România la GPeC Summit, în cadrul căruia va vorbi despre cum să creezi o experiență de cumpărare memorabilă clienților tăi folosind target-area emoțională – elementul lipsă în majoritatea strategiilor de optimizare a conversiilor. Talia Wolf este unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel internațional în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fondatoarea Conversioner, agenție printre ai cărei clienți se numără prestigioasele The Next Web, PiktoChart și DreamsTime. Focusul ei și al echipei Conversioner este pe optimizarea website-urilor și al customer journey-ului prin folosirea targetării emoționale, psihologiei consumatorului și a datelor de comportament în scopul de a genera vânzări mai mari, leaduri și engagement. Talia este speaker recurent la conferințele de renume internațional în domeniul marketingului online și al optimizării conversiilor, precum ConversionXL Live, Conversion Summit, MozCon, ConversionJam, Conversion Conference, Emerce.

Tot pe 15 noiembrie, Craig Sullivan va împărtăși cu audiența GPeC greșelile pe care el însuși le-a făcut și pe care majoritatea companiilor le fac constant atunci când fac teste A/B pentru optimizarea website-urilor în cazul device-urilor mobile. Keynote-ul de 45 minute semnat de Craig Sullivan este auto-explicativ: „Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”. Craig Sullivan a fost unul dintre cei mai apreciați speakeri ai ediției de anul trecut a GPeC Summit, drept pentru care organizatorii au decis să îl readucă în România, la cererea participanților. Craig este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel mondial în User Experience, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing și Voice of Customer. Craig se poziționează ca fiind cel care ajută companiile să își crească conversiile și să îmbunătățească partea de user experience pentru business-urilor lor multi-channel și multi-platformă.

Pe 16 noiembrie 2016, GPeC aduce o premieră pentru piața de eCommerce din România, dedicând o zi întreagă de eveniment invitatului special Bryan Eisenberg – „Guru în User Experience”, potrivit eConsultancy, cea mai importantă comunitate de marketeri și specialiști în e-commerce la nivel global.

Bryan Eisenberg – „Guru în User Experience”

Bryan Eisenberg – „Guru în User Experience” – invitat special la GPeC Summit

Bryan Eisenberg este o autoritate recunoscută la nivel internațional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune, persona marketing și personalizarea conținutului. Bryan este autorul bestseller-urilor internționale (conform listelor Wall Street Journal, Business Week, USA Today și New York Times) Call to Action, Waiting For Your Cat to Bark? și Always Be Testing – unele dintre cele mai citite și mai citate cărți din domeniul marketingului online. Bryan este, de asemenea, co-fondator și Chairman Emeritus al Digital Analytics Association (cea mai importantă asociație internațională din domeniu) și membru în board-ul de advisori pentru companii precum Bazaarvoice, UserTesting.com, Monetate, Sightly, BoostMedia, AllClearID, ChatID, OneSpot. Pe 16 noiembrie 2016, Bryan va susține în exclusivitate evenimentul “GPeC All Day Bryan Eisenberg” #GPeC_AllDayBryan din cadrul GPeC Summit – aducând în România nu mai puțin de 6 ore de conținut premium pentru oricine activează în E-Commerce și Digital Marketing.

Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvălui cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modurile în care poți asigura cea mai bună experiență utilizatorilor site-ului tău, cum să testezi și, mai ales, ce să faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile și pentru a vinde mai mult.

Nu va lipsi nici sesiunea de de întrebări și răspunsuri “Ask Bryan Anything” pe care niciun jucător care activează în piața de e-commerce și marketing online nu ar trebui să o rateze fiind o șansă unică de a adresa întrebări celui care a contribuit la creșterea vânzărilor gigantului Amazon.

Experți și practicieni români de top

 

Pe lângă specialiștii internaționali, pe scena GPeC Summit vor urca numele sonore ale industriei autohtone, cele două zile de eveniment fiind un adevărat festin de e-commerce și digital marketing cu cei mai buni speakeri: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Elisabeta Moraru (Country Manager Google România), Cătălin Crețu (General Manager Visa Europe pentru România, Croația, Slovenia și Malta), Vlad Tăușance (Consultant în Strategie & Trainer în Creativitate Aplicată, coordonatorul componentei de strategie și conținut a campaniei prezidențiale din 2014 pentru președintele Klaus Iohannis), Anna Sliwinska (International Sales & Marketing Manager Answear.com).

Mai mulți speakeri deja anunțați pot fi regăsiți pe site-ul evenimentului.

Gala Premiilor eCommerce

 

GPeC Summit se va încheia în seara zilei de 16 noiembrie 2016 cu cea de a 11-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc al cărei amfitrion va fi vedeta Pro TV, George Buhnici.

Nu mai puțin de 90 de magazine online își dispută titlul „Magazinul Anului în E-Commerce”, în urma Competiției GPeC desfășurate în perioada aprilie – octombrie. Competiția Magazinelor Online GPeC este cea mai complexă competiție din online-ul românesc, fiecare comerciant înscris fiind analizat prin peste 120 de criterii de evaluare și în două etape de jurizare – la momente diferite de timp – pentru a observa evoluția lui pe parcursul competiției. Scopul competiției este, de 11 ani de la înființare, de a contribui la creșterea calității serviciilor magazinelor online în raport cu clientul final și la profesionalizarea industriei de e-commerce. Peste 100 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC anul acesta, însă doar 90 au întrunit și respectat criteriile de preselecție GPeC. Lista acestora poate fi consultată pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/participanti-gpec/.

„Din păcate pentru întreaga piață, încă mai sunt magazine care aleg să nu publice pe site informațiile complete de contact, așa cum cere legislația în vigoare… sau magazine care cumpără baze de date de adrese de e-mail și se promovează făcând spam… ori așa-zisele magazine de la care nu poți comanda decât telefonic… Pe toate le-am eliminat din Competiția GPeC și am rămas cu 90 de comercianți responsabili, care își doresc să fie transparenți cu clienții și să crească sănătos, alături de industrie. Ei merită toate aplauzele!”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Juriul Competiției GPeC 2016 este format din nu mai puțin de 23 de specialiști în e-commerce și marketing online, cu o experiență incontestabilă în domeniu: Adrian Ichim (Advanced Ideas), Adrian Pintilie (Extended), Alexandru David (Creadiv), Alexandru Lăpușan (Zitec), Anabela Luca (Ad Lemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avădanei (DefCamp), Bianca Dăncilă (GripAds), Bogdan Manolea (Trusted.ro), Cătălin Emilian (RTB House), Cosmin Dărăban (Silkweb), Cosmin Năstasă (Edge), Cristian Ignat (Canopy), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene, Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dorin Boerescu (2Performant), Eugen Potlog (Conversion), Horia Neagu, Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Mihai Vînătoru (DWF), Răzvan Gavrilaș (cognitiveSEO).

Jurații GPeC au analizat website-urile magazinelor online, analizând cele mai importante aspecte care contribuie la succesul unui business online – de la usability, design, SEO, securitate, adaptarea la device-uri mobile și aspecte juridice până la calitatea serviciilor magazinelor online, plasând inclusiv comenzi de mystery shopping.

Pe lângă premiile acordate magazinelor online, vor fi răsplătite performanțele celor mai importante companii din domeniu – furnizorii de soluții și servicii e-commerce, în baza votului consultativ cu Comunitatea GPeC.

 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply