• 16 Sep. 2014
  • 2 min

Specialistul Nr. 1 in lume in NeuroMarketing vine la Bucuresti.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Dr. Christophe Morin, fondatorul SalesBrain, prima agentie de neuromarketing din lume si castigatorul premiului ARF GreatMind in 2011 si 2014 vorbeste pe 26 septembrie in cadrul […]

Dr. Christophe Morin, fondatorul SalesBrain, prima agentie de neuromarketing din lume si castigatorul premiului ARF GreatMind in 2011 si 2014 vorbeste pe 26 septembrie in cadrul conferintei Neuromarketing despre cum poti sa ajungi la adevaratul factor de decizie din mintea consumatorului. Evenimentul este organizat de revista Biz si va avea loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel. Inscrierile la eveniment se fac pe site-ul www.bizforum.ro/neuromarketing.

Conferinta prezinta in premiera in Romania modelul ‘NeuroMap”, primul si singurul model stiintific de neuromarketing din lume, dezvoltat de SalesBrain. Participantii vor invata, descoperi si intelege importanta procesului in 4 pasi (Pain-Claim-Gain-Brain / Suferinta-Argument-Castig-Creier) si vor dobandi aptitudinile de care au nevoie pentru a aplica acest model in cadrul propriului business.

"Subiectul neuromarketingului este hype, dar Christophe îl face memorabil și util. Pentru că dincolo de un training care să-ți rămână la inimă, ai nevoie de lucruri care să-ți poată rămână în planurile de zi cu zi. Să ieși pe ușă cu idei practice înseamnă un training bun, să ieși cu o modalitate nouă de gândire a ceea ce faci înseamnă un training extraordinar. Mi-am dorit ca întreaga comunitate de marketing și comunicare să beneficieze de ”creierul” lui Christophe. Este un training valoros cu un trainer excepțional, o adevărată întâlnire cu schimbarea. Am și un pont: noi am schimbat direcția de promovare a produselor anti-aging după această sesiune." declara Raluca Kisescu Senior Manager Commercial Marketing, Avon Romania.

Cu peste 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului Dr. Christophe Morin este autoritatea nr 1 in lume in persuasiune stiintifica, autor de carte si unul dintre fondatorii conceptului de Neuromarketing. De-a lungul timpului, a ajutat sute de companii sa atinga un nou nivel de performanta aplicand stiinte cognitive de ultima ora.

Workshop-ul se adreseaza specialistilor in marketing, comunicare, PR, vanzari cat si directorilor executivi, CEO, directorilor de Vanzari si Marketing, Product development si Business Development dar si persoanelor interesate sa afle, pur si simplu, ce anume ii determina sa opteze pentru un produs in detrimentul altuia.

Evenimentul este realizat de Biz, in parteneriat cu Avon si UniCredit Tiriac Bank. Programul integral al conferintei poate fi consultat aici.   

Despre Biz
Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international.
Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.  Cu o aparitie bilunara, are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT si se distribuie in zonele urbane din tara.  Din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar.
www.revistabiz.ro

A fost util articolul? 0

Leave a Reply