• 17 Mar. 2016
  • 3 min

Cinci abilităţi în marketing online pe care să le dezvolţi în 2016

În 2016, la nivel mondial, se vor cheltui aproximativ 30 miliarde de dolari în publicitatea social media, prin urmare o investiţie de viitor în cariera ta poate fi marketing-ul online. Recrutorii apreciază candidaţii cu abilitatea de a interpreta date, dar şi pricepuţi în editare text, video şi foto.

Marketing-ul este artă și știință deopotrivă. Ești creativ, tehnic, analitic, comunicativ în doar câteva minute. Știi cum să faci pe plac publicului, dar publicul se schimbă. Tehnologia se schimbă și mai repede. Iată cum să ții pasul cu schimbările din digital și să fii maestru în metrici, video și imagini care convertesc!

Analiza datelor

 

Pentru a lua decizii corecte în campaniile de marketing, merită să înţelegi traficul site-ul tău şi comportamentul vizitatorilor. Astfel vei avea informaţiile necesare pentru a optimiza rezultatele. Specialiştii în marketing online atrag atenţia că în 2016 să interpretezi următoarele date pentru a lua cele mai bune decizii: zona de real time (în timp real – trad.) oferă informaţii despre vizitatorii activi pe site, iar rapoartele din audienţă au detalii despre profilul vizitatorilor. Acordă atenţie şi bounce rate-ului (procentajul utilizatorilor care vizitează o singură pagină şi apoi părăsesc site-ul), precum şi rapoartelor din Analytics In-Page (Analytics în pagină – trad.) pentru a vedea cum performează paginile site-ului. Investeşte în cunoştinţele de comerţ online şi analizează modul în care performează produsele, culorile şi design-ul site-ului în decizia finală a cumpărătorului. Certificările în Analytics de la nivel fundamental, la eCommerce și telefon mobil sunt doar la un click distanță.

HTML/CSS

 

Anii trecuţi, dacă aveai cunoştinţe de HTML (HyperText Markup Language), un limbaj de marcare utilizat pentru crearea paginilor web, erai considerat un expert. În 2016, cunoştinţele de HTML şi CSS (un limbaj de stilizare al elementelor html) sunt obligatorii. Dezvoltă abilităţile de identificare a problemelor de afişare pe site, implementează strategii SEO şi îmbunătăţeşte design-ul site-ului prin cunoştinţele de HTML şi CSS. Tutorialele W3Schools te ajută să deprinzi cunoştinţele de bază.

Editare imagine şi video

 

O campanie de marketing implică imagini şi video, iar dacă ai cunoştinţe despre cum să le foloseşti în mod eficient, devii un candidat valoros în faţa recrutorilor. Mai mult decât atât vei economisi timpul de aştepare al unui designer. Merită să-ţi investeşti energia şi în cursuri de Photoshop. O alterntivă este Canva, o platformă uşor de folosit pentru a crea imagini. Dacă eşti pasionat de video, îţi poţi dezvolta abilităţile în producţie, creare de scripturi, editare.

Social media

 

În 2016, la nivel mondial se vor cheltui aproximativ 30 miliarde de dolari în publicitatea social media, conform datelor emarketer.com Pentru a fi competitiv, merită să-ți concentrezi atenția asupra Facebook Insights care analizează datele din Facebook, întocmai ca Google Analytics; Looklike audiences pentru a descoperi segmente de public similare cu cele targetate; Custom audiences – pentru a restrânge targetarea; testarea imaginilor creative.

Abilităţi de povestitor sau Newsjacking

 

Newsjacking este ştiinţa şi arta de a crea o poveste dintr-o ştire, astfel încât ideile tale să fie observate şi apreciate. Să citești în era digitală este condiția esențială pentru a ști cum să creezi campanii pe placul publicului. Astfel, atenuezi crizele de imagine ale clienților, creşti traficul și legi prietenii productive. După cum îți spune și numele, fii o persoană informată cu abilităţi de povestitor sau NewsJack cel simpatic!

Unde îţi poţi perfecţiona cunoştinţele în marketing online

 

Lumea SEO PPC este o întâlnire ca între prieteni și profesioniști, unde speakerii prezintă strategii în marketing de performanţă. De ce Lumea SEO PPC? Pentru că ai ocazia de interacționa cu profesioniști SEO și PPC, cu persoane interesate de domeniu, care, la fel ca tine, vor să învețe lucruri noi. Vei afla cum să ai viziune în campaniile online, cum să reduci costurile și mai ales cum să fii simpatic în campaniile online pentru a avea și rezultate.

DallesGo Într-un cadru prietenos, înveți să analizezi campaniile Google Adwords, Adsense, Youtube și Facebook și să le înțelegi mecanismul de funcționare. Vei continua cu unul din cele mai importante instrumente online Google Analytics care îți oferă date despre utilizatori și comportamentul lor. Timp de trei luni, la cursul de marketing online vei analiza business-ul tău și îi vei afla povestea în cifre pline de înțeles, vei crea campanii și le vei prezenta la curs unde vei primi și feedback. SEO, optimizarea ratei de conversie, KPI (indicatorii de performanță) sunt noile abilități care te vor ajuta să fii competitiv atunci când aplici la un job.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply