• 27 Aug. 2016
  • 3 min

5 aplicații pentru iPhone care îți organizează ziua de lucru

Autor
Steluţa Năstase
Steluţa Năstase Am ales un job pe care îl iubesc și, da, zâmbesc pentru c... Arată mai mult

Zilnic ai o listă serioasă de “to dos”, plus acele task-uri neașteptate care sunt nerăbdătoare să fie rezolvate. Agenda parcă nu mai face față, dar telefonul este prietenul de încredere.

iPhone-ul știe ce îți dorești de la o zi de lucru: să fie cât mai organizată, să știi exact când și unde să mergi la o întâlnire și, mai ales, să primești notificări. Aplicațiile potrivite știu cum să-ți ofere numeroase moduri de a-ți planifica ziua, săptămâna, luna și chiar anul, scrie Businessnewsdaily.com. Există aplicații care îți amintesc să dai un telefon important de business sau să-ți amintești de anumite task-uri (trad. sarcini de lucru) în funcție de locația în care te afli. Astfel zilele la birou pot fi dintre cele mai vesele, fără teama că ai uitat să faci ceva important.

 

SetMore Appointments

 

Este o aplicație gratuită, numai bună pentru a stabili întâlniri. Platforma are o interfață online, care se conectează la calendarul tău de evenimente și le permite clienților să vadă la ce oră ești dipsonibil(ă) pentru o întâlnire. Totul este posibil prin intermediul site-ului SetMore, astfel încât sistemul funcționează chiar dacă nu ai un website dedicat pentru afacerea ta. SetMore permite clienților să rezerve timp și prin intermediul Facebook.

 

Fantastical 2

 

Vizualizează calendarul tău de evenimente și îți oferă ocazia de a adăuga verbal evenimente, cum ar fi :„Mă întâlnesc cu cu Monica miercuri, la 2 după amiaza”. Transformă vorbele tale în cuvinte, completează toate informațiile relevante, astfel încât să poată să te notifice când se apropie evenimentul. Cel mai important aspect este că aplicația este intuitivă și ușor de utilizat. De exemplu, poți muta un eveniment într-o altă zi ținând apăsat pe respectiva planificare și apoi cu drag and drop (trad.- trage și plasează) o așezi în locul potrivit. Aplicația costă 1,99 dolari.

 

Schedule Planner

 

Schedule Planner pune accentul pe task-urile tale zilnice și îți oferă instrumente necesare pentru a vedea dacă petreci timpul de lucru în mod eficient. Are o interfață prietenoasă care te ajută să planifici ziua de lucru încă de dimineață și îți permite să plasezi sarcinile și evenimentele în categorii cu anumite coduri de culori, cum ar fi: Activități pentru job  și Timp liber. Aplicația generează apoi diagrame care te ajută să vezi, dintr-o privire, unde petreci mai mult timp, un avantaj, mai ales când ai libertatea de a-ți face singur(ă) programul de lucru. Poți seta alerte persoanlizate sau poți muta sarcini de lucru cu un simplu Cut & Paste. Aplicația este gratuită.

 

Wunderlist

 

Wunderlist îți preia lista cu task-urile pe care le ai de rezolvat și le adaugă funcționalități pentru a-ți ușura sarcinile. Aplicația îți permite să compeltezi activitățile pe care le ai de făcut, apoi le poți marca cu un X pe cele îndeplinite. Partea cea mai simpatică este că poți adăuga task-uri prin intermediul aplicației Siri, folosind comenzile verbale și fără a fi necesar să deschizi respectiva aplicație. Foarte util este și feature-ul (trad. proprietatea) care îți permite să setezi notificări pe baza locației unde te afli. Astfel, dacă vrei să te oprești la sediul unui client în drum spre serviciu, te anunță ce ai de făcut când te apropii de respectiva locație. Aplicația este gratuită.

 

Asistentul personal: Siri

 

Simpatica Siri, de care îți povesteam, poate fi un asistent personal de încredere și nici nu cere salariu lunar. Îți permite să editezi detaliile unui eveniment, să anulezi evenimente sau să-ți inviți contactele la o întâlnire, totul prin comenzile verbale. Siri îți arată calendarul și îți spune când ai următoarea întâlnire, trebuie numai să o întrebi. Aplicația este gratuită. „Siri, care este este următoarea aplicație?”

 

Calendars 5

 

Calendars 5 combină cele mai bune elemente ale unui calendar tradițional cu un asistent personal. Aplicația are în mare parte aceleași funcționalități pe care le vei găsi într-o aplicație de Calendar, cum ar fi Fantastical 2, dar adaugă și alte funcționalități, cum ar fi abilitatea de a stabili întâlnirile folosind limbajul natural și îți va actualiza în mod inteligent calendarul de lucru. Aplicația îți oferă și un task manager care îți permite să urmărești mai ușor sarcinile de zi cu zi și să le marchezi pe cele îndeplinite.

Citește aici și despre aplicațiile Android care te ajută să-ți organizezi activitățile la job.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply