• 27 Apr. 2017
  • 2 min

Învață cum să îți crești brandul de angajator

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Nu rata ocazia de a afla cum să te poziționezi ca un angajator de top și participă la Employer Branding Conference.

Conform unor cercetări realizate în rândul angajatorilor și a posibililor candidați, 67% dintre cei intervievați au declarat că folosesc rețeaua de socializare Facebook când își caută un job. Astfel, rețeaua de socializare este indicata pentru a arăta potențialilor candidați care este cultura unei organizații, evenimentele, activitățile și valorile pe care le promovează.

Citește despre comunicare interna, primul pas în employer branding!

Pe 10 mai, la JW Marriott Grand Hotel, Evensys, în parteneriat cu Lidl, organizează prima ediție a conferinței Employer Branding Conference. Evenimentul este dedicat instrumentelor și tacticilor eficiente de recrutare și retenție și de creare a unei bune reputații de brand angajator pe piața din România.

conference

 

Pentru a avea succes într-o campanie de employer branding, un specialist în HR și un practician în comunicare internă ar trebui mai întâi să își definească Employment Value Proposition (EVP). Trebuie să își contureze clar avantajele pe care le poate oferi, misiunea companiei, valorile, produsele și beneficiile. Apoi e important să cunoască obiectivul campaniei pe care o implementează. Este una de awareness sau de recrutare efectivă? Urmează definirea publicului țintă, la fel ca în campaniile de marketing clasic. Cine este și unde îl găsim activ? Și nu în ultimul rând, trebuie să creeze mesajul potrivit în jurul EVP.

Cum arată programul conferinței

 

Prima parte a zilei este dedicată unei conferințe ce va fi structurată sub forma a două sesiuni: „What’s now” și „What’s hot”. Printre principalele teme de discuție se numără subiecte precum „De la storytelling la ambasadori de brand”, „Cum îți construiești identitatea de brand și cum schimbi percepția candidaților” și „Bune practici in employer branding” și „Sfaturi pentru conținut de calitate”.

Pe lista speakerilor invitați la conferință se numără Diana Klusch (Global Internal Communication, Continuity and Integration, AB InBev), Cristina Hanganu (Lidl România), Mihaela Ioniță (Cola HBC, România), Viorel Nedelcu (Orange România), Mădălina Uceanu (Career Advisor), Laura Chiculiță (eJobs România) și Grigoriada Stroe (Ubisoft România).

Employer Branding Masterclass

 

Fiecare industrie este unică și complexă, însă fiecare angajator se confruntă cu provocarea de a găsi candidații potriviti. Cum poate o companie să depășească o asemenea problemă?

Pentru a dezvolta un brand de angajator de top, specialisții în comunicare Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), Ana-Maria Diceanu (Senior Partner, GMP PR) și Cătălina Șeitan (Head of Employer Branding Department, GMP PR) vor susține un masterclass interactiv despre provocările cu care se confruntă companiile în ziua de astăzi, de la recrutare, la păstrarea și motivarea talentelor și posibile soluții.

Printre temele care vor fi prezentate și dezbătute în cadrul acestui workshop se regăsesc „Trenduri în comunicarea internă și comunicarea brandului de angajator”, „Soluții inedite găsite de companii în motivarea și loializarea angajaților”, „Transformarea angajaților în ambasadori de brand” și „Abordări neconvenționale în recrutare”.

Nu rata ocazia de a afla cum te poți poziționa ca un brand de angajator de top și de a comunica intern și extern prin storytelling, cu ajutorul angajaților deja existenți sau prin campanii inovatoare, menite să atragă candidații de care compania ta are nevoie.

Înscrierile la Employer Branding Conference se pot face direct pe site-ul evenimentului, în secțiunea „Înregistrare”: http://bit.do/EBC2017.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply