• 20 Mar. 2017
  • 2 min

eJobs recomandă Employer Branding Conference

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

eJobs le recomandă companiilor care vor să învețe cum să-și promoveze eficient brandul de angajator să participe la Employer Branding Conference.

eJobs, cel mai important jucător de pe piața de recrutare online din România, le recomandă companiilor să participa la Employer Branding Conference, care va avea loc pe 10 mai, la București. Evenimentul, organizat de Evensys, le oferă companiilor oportunitatea să se poziționeze ca un brand de angajator de succes și să afle mai multe despre intrumentele care contribuie la crearea unor campanii atractive și eficiente de recrutare și retenție.

lidl employer branding conference

Evenimentul va fi structurat sub forma unei conferințe și a unui seminar aplicat. Conferința le va oferi atât oamenilor de PR, cât și celor din HR, o perspectivă complexă și actuală asupra modalităților eficiente prin care să comunice intern și extern ca să atragă candidații potriviți și să devină un lider pe piața angajatorilor.

Printre temele care vor fi discutate la conferință se numără:

– employer branding pentru Millennialls;

– employee advocacy;

– cum îți construiești identitatea de brand și cum schimbi percepția candidaților;

– bune practici în employer branding.

Sesiunea aplicată va încerca să raspundă celor mai importante provocări din industria de resurse umane: „Ce ar trebui să facă o companie pentru a se diferenția de competiție?”, „Ce poate oferi diferit față de alți angajatori?” și „Cum integrează cele mai noi instrumente în strategia sa de employer branding și cum se folosește de resursele deja existente?”.

Dacă participi workshop și lucrezi în HR, vei putea să atragi candidați bine pregătiți și să îți transformi angajații în ambasadori de brand, să descoperi noi instrumente și bune practici în comunicarea interna și șă îmbunătățești dinamica procesului de recrutare. Dacă lucrezi în Relații Publice, vei putea să crești și să menții reputatia companiei, să îți poziționezi brandul ca inovator și adaptat la noile tendințe în comunicarea externă, să înțelegi avantajele storytellingului în employer branding și să creezi campanii complexe de PR și Marketing.

Participanții care se înscriu până la 2 aprilie 2017 vor beneficia de oferta early bird la conferință (70 de euro), la seminar (95 de euro) și la pachetul conferință+seminar (135 de euro). Mai multe detalii despre eveniment și înscrieri gășiți pe www.employerbrandingconference.ro.

Sursa foto: www.dreamstime.com

A fost util articolul? 0

    Leave a Reply