Promoveaza-ti afacerea la urmatorul nivel promovandu-te drept expert si autor. Q: Recent mi-am parasit slujba la firma pentru a lansa o firma de consultanta in afaceri […]
Promoveaza-ti afacerea la urmatorul nivel promovandu-te drept expert si autor.
Q: Recent mi-am parasit slujba la firma pentru a lansa o firma de consultanta in afaceri cu sediul acasa. Incercarea consta in faptul ca nu sunt foarte bine cunoscut inca si ca am un buget de publicitate forte scazut pentru a ma face cunoscut. Vreo sugestie?
A: Una din metodele cele mai eficiente ca pret pentru a -ti face mesajul auzit este sa scrii articole in reviste, ziare comerciale, Web sites si ziare care ajung la clientii tinta. Chiar daca ai capacitati de scriere medii, poti propune titluri de articole convingatoare care rezolva probleme pentru cititori, si apoi vei vedea ca editorii iti vor publica ideile. Si partea cea mai buna este ca o sa castigi expunere in fata a zeci de mii de oameni- GRATUIT! Singurul cost este timpul pe care il petreci scriind articolul.
In continuare sunt evidentiati factori care fac un articol publicat sa iti promoveze afacerea la urmatorul nivel. Articolele publicate:
Te vor pozitiona drept un expert de importanta majora in domeniul tau. Academicienii inteleg asta bine, din moment ce sunt presati deseori de credinta “publica sau dispari.” Daca esti avocat, contabil, consultant sau antreprenor care vinde expertiza, acelasi lucru ti se aplica si tie. Valoarea cunostintelor tale depinde de cat de recunoscut esti de catre public, drept expert calificat. Un articol publicat comunica faptul ca esti cu adevarat un expert deoarece cunostintele si ideile tale au meritat publicarea.
Promoveaza un spirit al aprobarii de catre o a treia parte. Daca o revista comerciala doreste sa aloce un spatiu de valoare pentru a iti edita articolul, atunci trebuie ca ceea ce ai de spus este de valoare, nu? Sau macar aceasta este presupunerea pe care o fac cititorii in mod subconstient.
Promoveaza valoarea perceputa a ofertei tale. De exemplu, daca esti un bine-cunoscut orator, poti cere o taxa mai mare decat cineva care are aceeasi pregatire dar nu este la fel de bine cunoscut. De aceea un Steven Covey, Ken Blanchard sau Tom Peters pot primi 50000$ pe discurs, pe cand oratori mai putin cunoscuti pot vorbi pe aceleasi subiecte dar castiga doar o mica parte.
Intareste-ti avantajul competitiv. Indiferent de domeniul afacerii in care esti, clientii vor vrea sa para inteligenti pentru ca v-au ales. Si sunt pusi intr-o lumina favorabila atunci cand le pot arata colegilor, partnerilor sau supraveghetorilor articolele tale ca motiv pentru care s-au gandit ca ati fi cea mai buna alegere.
Fii o unealta de marketing cu durata de vanzare mai mare decat durata raftului din magazin. Exista enorm de multe modalitati pentru a extrage valoare promotionala din oricare articol – mai multa decat impactul aparitiei. Poti ajuta republicarea articolelor sa iti mareasca campaniile de mail direct, eforturile de networking, prezentarile de vanzare, marketingul e-mail, grupurile de presa si continutul Web sitului.
Creaza un viitor pentru afacerea ta – rapid! Creaza un viitor afacerii tale inainte de a te intalni cu ei—trimitandu-le reprintari ale articolelor tale. Aceasta te va ajuta sa economisesti timp in educarea clientilor potentiali—si asadar scurteaza timpul necesar transformarii lor in clienti.
Faciliteaza trimiteri calificate. Articolele publicate iti antreneaza clientii care ar putea deveni unii dintre agentii tai de vanzari cei mai buni. Clientii vor spune asa ceva, “Stiu un contabil perfect pentru tine. Uite un articol scris de el despre problemele de taxare ale afacerilor mici.”
Fii o forta de recrutare si pastrare a angajatilor puternici. Articolele tale nu numai ca iti maresc transparenta planurilor de viitor, dar si numarul angajatilor. Cand scrii si publici articole pe o baza consistanta, vei fi capabil sa atragi mai multe intrebari din partea mediei si astfel se va publica mai mult despre firma ta.