• 4 Jan. 2005
  • 1 min

Ai informatii noi?

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

Daca nu, gaseste sau creeaza! Noutatile despre produse au valoare. Conceptele bazate pe ideea de nou, introduse de cuvinte cum sunt “noutate, anunt, introducere, imbunatatire” pot […]

Daca nu, gaseste sau creeaza! Noutatile despre produse au valoare.

Conceptele bazate pe ideea de nou, introduse de cuvinte cum sunt “noutate, anunt, introducere, imbunatatire” pot ajuta la cresterea vanzarilor.

O companie aeriana si-ar putea promova cursul pentru instruirea in domeniul de relatii cu clientii prin afise sau reclame televizate. Calatorii care au avut de-a face cu indiferenta personalului companiei ar considera-o o stire buna.

Asigura-te ca stirea are relevanta, serioasa sau comica. E important sa fie relevanta pentru public.

Faptul ca Banca X a fost votata ca institutia care pastreaza legatura cu publicul cel mai bine poate avea efect asupra marcii bancii. Astfel, unii cititori care citesc anuntul isi vor incepe colaborarea cu acea banca.

Daca se anunta ca Y a fost ales presedinte la respectivei banci, cu siguranta nu va fi nimeni interesat de acest detaliu, in afara de sotia lui.

Evita sa iti lauzi prea mult produsele. Te poate dezavantaja. Oamenilor nu le place sa auda asa ceva.

Daca clientul tau a facut un lucru deosebit, merita spus. Dar se pune intrebarea cum sa il spui. Cea mai buna varianta este sa te lauzi parand modest sau prin umor critic la adresa ta.

Daca nu ai stiri de transmis, gandeste-te sa creezi. Exista companii care au facut-o prin anuntarea unor studii si cercetari realizate de angajatii lor.

Astfel vei putea afrima “72% dintre consumatorii de cafea prefera Instant Beans in loc de Coffee Quick, conform studiului”.

Asta inseamna stire !

A fost util articolul? 0

Leave a Reply