Iulia Pana Lazea-Senior consultant Hart Human Resource Consulting www.hart.ro www.mapp.ro www.consiliereincariera.ro Intr-o piata competitiva asa cum este cea a consultantei in resurse umane, Customer Service-ul este […]
Iulia Pana Lazea-Senior consultant
Hart Human Resource Consulting
www.hart.ro
www.mapp.ro
www.consiliereincariera.ro
Intr-o piata competitiva asa cum este cea a consultantei in resurse umane, Customer Service-ul este elementul care poate diferentia agentiile furnizoare de servicii prin ceea ce fac si prin ceea ce ofera clientilor lor, contribuind la fidelizarea acestora pe termen lung.
Customer service-ul este un concept foarte cunoscut si des intalnit in business, incat a devenit unul dintre criteriile importante de selectie pentru potentialii clienti. Prin customer service se incearca construirea unei relatii win-win intre agentia furnizoare si clientii sai, astfel incat ambele parti sa fie multumite de rezultatele colaborarii.
Caracteristicile importante ale customer service-ului sunt promptitudinea fata de nevoile clientului si axarea pe interesele acestora. Practica arata insa ca un bun customer service necesita mai mult decat rapiditate in obtinerea rezultelor, pentru ca atunci cand acest aspect este realizat, clientii se concentreaza asupra serviciilor oferite. In acest sens, proactivitatea este esentiala in a avea succes si in a defini si dezvolta aspectele functionale ale customer service-ului.
Asadar, este de dorit ca asteptarile si obiectivele clientului sa fie indeplinite cu success de catre consultant, care trebuie sa fie capabil sa acorde atentie maxima pe parcursul intregului proiect in care ambele parti au fost implicate.
Iulia Pana Lazea-Senior consultant
Hart Human Resource Consulting
www.hart.ro
www.mapp.ro
www.consiliereincariera.ro