• 28 Sep. 2009
  • 1 min

10 zone ale mecanismului pe care le are fiecare afacere mica.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

1. Platforma clientului Pune-ti intrebarea: Daca tocmai am cumparat aceasta companie, cum pot vinde mai mult, cum pot extinde ce vand acestei platforme de clientele? 2. […]

1. Platforma clientului

Pune-ti intrebarea: Daca tocmai am cumparat aceasta companie, cum pot vinde mai mult, cum pot extinde ce vand acestei platforme de clientele?

2. Bani lichizi

Pune-ti intrebarea: Daca pot investi acesti bani lichizi in oricare din partile acestei afaceri/ nise/ linie de produse pentru cel mai mare profit cumulativ, pentru urmatorii cinci ani unde i-as investi pe toti?

3. Conducerea Pietei

Pune-ti intrebarea: Pentru a ramane conducatorul pietei pentru urmatorii 25 de ani, unde ar trebui sa imi investesc timpul si resursele companiei acum?

4. Reputatia

Pune-ti intrebarea: Ce pot face pentru a-mi dubla puterea reputatiei mele din prezent, in urmatoarele sase luni?

5. Impulsul

Pune-ti intrebarea: Ce merge bine acum si ce pot face sa continue astfel?

6. Personalul Cheie

Pune-ti intrebarea: Cine sunt cei cinci oameni cheie din organizatia mea si ce fel de joc/ plan pot sa creez cu ei pentru a ramane mai mult timp?

7. Sisteme

Pune-ti intrebarea: Ce sisteme merg atat de bine incat nu le pun la indoiala? Cum le putem imbunatati?

8. Capacitatea de raspuns

Pune-ti intrebarea: Cat de rapid si complet raspundem schmbarilor conditiilor impuse de clienti, piata, tehnologie, necesitatilor personalului si economice?

9. Proprietatile intelectuale

Pune-ti intrebarea: Ce posedam in materie de proprietati intelectuale care nu este valorificat asa cum ar trebui sa fie?

10. Factorul X

Posedam ceva ce este foarte, foarte special si pe care l-am putea maximiza, doar pentru placerea de a face aceasta?

A fost util articolul? 0

Leave a Reply