• 28 Sep. 2009
  • 1 min

Ce sa faci sau ce sa zici atunci cand un client potential spune nu

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

1. Clarifica semnificatia refuzului. “Este un refuz momentan, un refuz definitiv, sau un refuz bazat pe antipatie?” 2. Identifica refuzul. “Majoritatea oamenilor spun nu prima data […]

1. Clarifica semnificatia refuzului. “Este un refuz momentan, un refuz definitiv, sau un refuz bazat pe antipatie?”

2. Identifica refuzul. “Majoritatea oamenilor spun nu prima data acestui produs/serviciu. Imi puteti spune ce componenta a produsului/serviciului refuzati?”

3. Accepta refuzul. “Inteleg perfect. Merita sa va ganditi inainte.”

4. Continua sa vorbesti/ asculti. “Iti accept refuzul, Bob. Dar putem discuta in continuare/ vorbi depre tine?”

5. Pune o intrebare care sa dea de gandit. “Imi poti spune cum ti-ai dori sa stai din punct de vedere financiar peste 10 ani, Bob?”

6. Pune o intrebare empatica. “Bob, e din cauza pretului?”

7. Pune o intrebare cheie. “Daca iti pot indeparta cu totul temerile legate de acest produs/ serviciu, ai fi inclinat sa cumperi?”

8. Cere permisiunea de a mai intreba o data. “Ok Bob, am inteles. Imi dai voie sa te tin la curent cu orice stiri legate de acest produs/ serviciu pe parcursul urmatoarelor 12 luni?”

9. Apeleaza la ajutorul altor clienti. “Bob, crezi ca te-ar ajuta sa primesti un telefon saptamana asta de la un client multumit pentru a-ti impartasi experienta lui cu privire la acest produs/serviciu? Nu va incerca sa te convinga sa cumperi; dar ii poti pune orice fel de intrebari.”

10. Obtine permisiunea de a pastra legatura. “Pot sa-ti trimit buletinul meu informativ semestrial timp de un an?”

A fost util articolul? 0

Leave a Reply