• 28 Sep. 2009
  • 1 min

Componentele unei strategii eficiente de vanzare.

Autor
eJobs
eJobs eJobs este platforma de locuri de munca din Romania care ver... Arată mai mult

1. Numele companiei sau produsului. 2. Numele cumparatorului. 3. Cel mai important beneficiu pe care il primesc clientii daca vor cumpara produsul. 4. Instructiuni cu privire […]

1. Numele companiei sau produsului.

2. Numele cumparatorului.

3. Cel mai important beneficiu pe care il primesc clientii daca vor cumpara produsul.

4. Instructiuni cu privire la modul in care se poate obtine acel beneficiu (spune da).

5. Cere comanda.

6. Mentine o atitudine pozitiva si entuziasta cu privire la produsul tau.

7. Informeaza cumparatorul despre locul mai bun pe care il va ocupa in viata odata cu achizitionarea produsului tau.

8. Identifica si completeaza macar o singura necesitate a cumparatorului.

9. Autenticitatea (fii sincer, vorbeste clar si la obiect).

10. Trateaza cumparatorul ca si cum va cumpara.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply