• 9 Jun. 2015
  • 2 min

Cum poti solicita 5000 eur pentru 90 de minute de public speaking.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Adrian Niculescu    http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes   In primul rand multumesc pentru feedback-ul primit pe […]

Adrian Niculescu 

 

http://www.adrianniculescu.com

http://www.facebook.com/adrianniculescucom

http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu

http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti

http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes

 

In primul rand multumesc pentru feedback-ul primit pe mail si social media pentru primele doua articole din seria despre public speaking:

 

1. https://www.ejobs.ro/cariera/sectiune-Businessskills/articol-ABILITATIDEAFACERI/page-Cum-sa-ti-cresti-afacerea-ca-public-speaker

 

2.https://www.ejobs.ro/cariera/sectiune-Businessskills/articol-ABILITATIDEAFACERI/page-Cum-ti—ar-placea-sa-fii-platit-cu-5000-eur-pentru-90-min-de-vorbit-in-public

 

In timpul weekend-ului trecut am primit nu mai putin de 32 de mesaje pe mail si Facebook cu intrebari referitoare la diverse aspecte legate de construirea unei afaceri din public speaking.

 

Poti castiga in medie aceasta suma in 2 moduri: ca suma fixa (fee) platita de organizatorul evenimentului sau din vanzari de produse si servicii la sfarsitul panel-ului.

 

Sa discutam despre modelul cu suma fixa:

 

Daca o companie te va angaja pentru un speech cu siguranta va avea un anumit obiectiv sau set de obiective: fie sa le arati angajatilor sau colaboratorilor cum sa … isi dubleze vanzarile de exemplu sau sa ii motiveze sa fie proactivi si atunci fee-ul tau este mai putin important. Sau vei fi angajat sa prezinti pentru compania respectiva la o conferinta un produs, serviciu sau oportunitate. Asa ca fii pregatit sa-ti arati valoarea, de ce un client te-ar angaja pe tine si va fi chiar usori sa primesti fee-ul cerut. Desigur, fii gata sa negociezi dar nu ca sa scazi pretul ci sa oferi mai mult – un workshop sau un al doilea speech la un pret mai mic.

 

Acum sa ne uitam la vanzarile de produse si servicii:

 

Bine, acest model va fi greu de implementat atunci cand vorbesti in numele unui client companie dar poate duce la o vanzare corporate – un coaching sau training pentru o parte din angajati. Dar, atunci cand vorbesti in evenimente open si anumite tipuri de conferinte iti poti structura prezentarea astfel incat sa fie 75% continut, continut valoros livrat audientei si 25% un pitch pentru un produs sau serviciu. In acest timp de evenimente – pretul produselor/ serviciilor oferite in usd/ eur/ gbp sau lei ar trebui sa fie 497, 997, 1497, 2497, 2997, 4997 si mai mult … bine una este 4997 eur si alta 4997 lei dar nici piata romaneasca nu este inca la nivelul celei din Anglia sau SUA si de mult ori vei imparti vanzarile 50/50 cu organizatorul evenimentului. 

 

Calculatia este simpla: imagineaza-ti ca vorbesti unei sali de 100 de persoane si 10 (o conversie de 10% este una mica) vor achizitiona ceea ce vinzi – un program de training sau coaching la 997 eur. Daca faci split 50/50 cu organizatorul evenimentului vei incasa aproximativ 5,000 eur. 

 

In urmatorul articol: 15 avantaje care iti vor imbunatati viata si ajuta business-ul sa se dezvolte intr-un ritm ametitor pe care le vei castiga daca iti vei dezvolta abilitatile de vorbit in public. 

 

Pana atunci te invit sa vizitezi pagina de prezentare a primului curs online de public speaking din Romania: http://feedforward.ro/curs-online-public-speaking/

A fost util articolul? 0

Leave a Reply