• 1 Sep. 2015
  • 2 min

Cum sa utilizezi cu succes Instagram video?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Adrian Niculescu    http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes   Imaginile sunt excelente pentru a distribui povestea vizuala a brandului. […]

Adrian Niculescu 

 

http://www.adrianniculescu.com

http://www.facebook.com/adrianniculescucom

http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu

http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti

http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes

 

Imaginile sunt excelente pentru a distribui povestea vizuala a brandului. O fotografie este mai buna decat un text pentru a transmite un anumit mesaj legat de produsul sau serviciul tau. Iar un clip scurt este si mai bun pentru a spune povestea afacerii tale. Iar aici avem solutia: Instagram ofera posibilitati de distribuire atat pentru fisiere foto cat si video. 

 

Instagram are propriul format pentru clipuri video si poti redistrubi fotografiile si clipurile si pe alte platforme. 

 

Cand vrei sa faci o fotografie utilizand Instagram vezi un icon care reprezinta o camera video. Dupa ce apesi icon-ul poti inregistra un clip de 15 secunde cu camera video. 

 

Instagram ofera de asemenea 13 filtre care sunt special create pentru clipuri video astfel incat vei putea distribui vizualuri creative si aratoase prin Instagram. Poti selecta cele mai bune scene din clip pentru a crea o pagina tip coperta a video-ului si a-l face mai atractiv. 

 

Sunt foarte multe motive pentru a captura un video prin Instagram:

 

– Transmiti un mesaj catre fani si followeri;

– Capturezi imagini "din culisele afacerii";

– Creezi un tutorial;

– Distribui date despre un milestone pe care l-ai atins;

– Poti anunta lansarea unui produs;

– Distribui testimoniale de la clienti;

– Pornesti o campanie, concurs sau eveniment;

– Poti oferi o demonstratie a produsului catre audienta ta;

– Portofoliul vizual al contului tau;

– Oferi un tur virtual al afacerii tale;

– Poate fi orice altceva care sa te ajute sa-ti promovezi afacerea.

 

Multe branduri precum  Lululemon, Ben & Jerry’s, Intel, Burberry, General Electric, Nike, Puma si multe altele au utilizat Instagram video cu mare succes. 

Poti include sunete, filtre, tranzitii, secvente si multe altele pentru a imbunatati impactul clipurilor. Aici sunt cateva sfaturi care vor transforma cele 15 secunde de Instagram video intr-o opera de arta cinematografica:

 

1. Fast si Slow Motion: poti include viteze variabile in clipurile de pe Instagram. Poti sa cresti sau sa scazi viteza de rulare a filmului prin aplicatii precum Slo-Gram, SloPro, Vintagio si altele.

2. Taierea si segmentarea clipurilor: planuiesti sa filmezi un video. In primul rand trebuie sa planifici ceea ce doresti sa filmezi. Cand finalizezi inregistrarea video-ului iti dai seama ca inceputul si sfarsitul nu arata asa cum vrei. Poti decupa clipul si adapta la durata ceruta de Instagram iar daca rezulta ceva prea lung il poti imparti in episoade. Dintr-un minut de video poti crea lejer 4 clipuri pentru Instagram. 

3. Adauga efecte de sunet sau poti elimina sunetul: o alta facilitate oferita de Instagram este posibilitatea de a modifica sunetele pe care doresti sa le adaugi in video asa cum doresti. Poti de asemenea sa elimini sunetul. Poti importa muzica de pe mobil si include efecte speciale de sunet care sa insoteasca video clipul publicat. 

4. Include hashtag-uri: Fii sigur ca utilizezi hashtag-uri in video-urile tale pentru a-ti promova afacerea. Hashtag-urile iti cresc vizibilitatea brand-ului, posibilitatea de a fi gasit si conversatia cross channel. 

4. Include hashtags: Be sure that you are using hashtags in your videos to promote your business. Hashtags will increase your brand’s visibility, search-ability and Cross-channel. 

 

http://www.ghidulretelelorsociale.ro – curs online despre social media – Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus, Youtube, Instagram, Blogging s.a. 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply