• 11 Mar. 2014
  • 2 min

Anatomia unui profil Linkedin de calitate.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Articol realizat in exclusivitate pentru ejobs.ro de Adrian Niculescu   Linkedin este poate cea mai importanta retea sociala pentru profesionisti. Unul dintre cele mai mari avantaje ale acestei […]

Articol realizat in exclusivitate pentru ejobs.ro de Adrian Niculescu

 

Linkedin este poate cea mai importanta retea sociala pentru profesionisti. Unul dintre cele mai mari avantaje ale acestei retele sociale este legat de faptul ca are cel mai mare venit

pe utilizator, prin intermediul ei putand fi contactati directori de companii, importanti profesionisti si antreprenori. Este cu siguranta locul in care oricine are un CV pe ejobs.ro ar

trebui sa fie prezent cu un profil cat mai bine optimizat.

 

Pe Linkedin conteaza mai putin in ce vacante ai mers, ceea ce ai mancat in weekend, in ce cluburi ai fost dar conteaza valoarea pe care o poti aduce pietei in care activezi. Si atunci de ce

vedem in continuare foarte multe profile care abia de sunt completate cu cateva date si par ca sunt lasate "de izbeliste"? Nu stiu sa raspund la aceasta intrebare dar stiu ca noi trebuie sa facem parte din categoria celor pentru care Linkedin reprezinta o oglinda online a abilitatilor profesionale pe care le detin.

 

In primul rand am vazut ca un numar mare de membri refuza sa-si adauge la profil numele companiei in cadrul careia activeaza desi in acest fel, mai ales daca vorbim de o companie mare isi pot creste in mod considerabil nivelul de credibilitate. Sinergia dintre numele tau si o companie mare poate fi incredibil de benefica, nici nu iti poti da seama cat de mult te poate ajuta in viitor.

 

Romania este o tara in care oamenii iubesc diplomele, lupta pentru ele dar uita de exemplu sa si le adauge pe un profil de linkedin. De ce? Nici asta nu stiu. Dar mai stiu, poate de aici vine

asta ca 80% dintre cei care cumpara un curs sau o carte care le poate schimba viata nici macar nu acceseaza/ deschid sau se lasa pagubasi dupa primul capitol. Aceasta este o oportunitate

pentru noi, restul de 20% care trebuie sa profitam de orice oportunitate pentru a ne promova intr-un mod cat mai profesionist. Pe Linkedin poti scrie un pitch despre tine, poti primi recomandari, poti recomanda actuali, fosti colegi si parteneri de afaceri.

 

De asemenea, poti importa in mod automat postari de pe blogul tau WordPress, prezentari de pe contul tau Slideshare, te poti inscrie in grupuri sau porni grupuri proprii pe orice tema doresti, acestea din urma putand ajunge resurse incredibile de promovare. In momentul in care esti managerul unui grup poti transmite la fiecare 7 zile un mail, utilizand serverele linkedin catre toti membrii grupului.

 

Gandeste-te la cat de multe ai putea realiza in timp cu o astfel de strategie.

 

Fotografia profilului trebuie sa fie una de business pentru ca indiferent ce vindem sau oferim Linkedin este o retea sociala pentru afaceri. Si nu in ultimul rand sa raspundem macar de curtoazie la mesajele pe care le primim de la ceilalti membri si la cererile de conectare.

 

Se spune ca "your network = your net worth" – valoarea retelei tale este valoarea ta financiara neta si chiar daca privim numai din acest punct de vedere putem avea foarte mult de castigat dintr-un profil Linkedin de calitate.

 

Adrian Niculescu

Antreprenor, Coach, Trainer

www.adrianniculescu.com

www.facebook.com/adrianniculescucom

http://ro.linkedin.com/in/adrianniculescu

www.youtube.com/adrianniculescucom

www.sitetalk.com/adrianniculescu

www.feedforward.ro

A fost util articolul? 0

Leave a Reply