Cei care vor să descopere provocările și beneficiile dintr-un call center sunt invitați la Ziua Porților Deschise la Blue Point.
Evenimentul are loc pe 21 octombrie, la sediul din București (Șos. Olteniței, nr. 87-99) și se adresează candidaților, în special, și tuturor care își doresc să înțeleagă mai bine ce presupune munca de call center, în general. Pentru cei interesați, este o oportunitate de a intra în contact cu o companie cu o vechime de peste 9 ani, cu sute de angajați și mai bine de 30 de clienți în portofoliu, printre care se numără și Vodafone, Xerox, DHL și Pepsi România.
La Ziua Porților Deschise, Blue Point le va prezenta vizitatorilor cultura organizațională, departamentele, programele de training și oportunitățile de angajare și de promovare în companie. Participanții vor avea ocazia de a afla în ce departament s-ar potrivi, ce presupune vânzarea prin telefon și cum oferă cât mai eficient suport clienților. De asemenea, vor descoperi mai multe despre beneficiile angajaților la Blue Point, cum ar fi evenimentele organizației și pregătirile pentru dezvoltarea profesională.
Evenimentul este și un moment oportun pentru tinerii care sunt în căutarea unei cariere sau care încă se descoperă pe ei înșiși. Cei care dau dovadă de abilități de comunicare foarte bune, care sunt capabili să lucreze alături de oameni cu personalități diferite și care sunt foarte organizați au șansa să își găsească un loc în echipa Blue Point.