• 14 Jul. 2015
  • 2 min

Ce este marketingul prin Instagram?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Adrian Niculescu    http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes   In scenariile actuale, marketingul implica utilizarea celor mai noi trenduri […]

Adrian Niculescu 

 

http://www.adrianniculescu.com

http://www.facebook.com/adrianniculescucom

http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu

http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti

http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes

 

In scenariile actuale, marketingul implica utilizarea celor mai noi trenduri care iti permit dezvoltarea unei strategii serioase si eficiente pentru baza de clienti. Astazi poti vedea  online mai multe elemente vizuale (foto si video) decat texte in comunicarea brandurilor. Aici poti vizualiza articolul in varianta video: https://www.youtube.com/watch?v=7vS_DVFLWZc

 

Instagram este o aplicatie vizuala creata de Kevin Systrom si Mike Krieger ce a fost lansata pe 6 octombrie 2010. Acum Instagram are mult peste 200 de milioane de utilizatori lunari activi si este imposibil pentru afaceri sa ingore acest canal de marketing. 

 

 

Instagram este o platforma social media ce are la baza foto si video care permite persoanelor si brandurilor sa comunice cu audienta printr-o serie de imagini si video-uri. Aplicatia Instagram este complet gratuita, functioneaza pe Android si IOS fiind disponibila pentru download atat pe Google Play Store sau Apple App Store cat si pe Windows Phone Store.

 

Devine usor sa creezi fotografii care arata excelent si care ofera un look profesional afacerii tale pe Instagram. Poti capta imagini cu mobilul si apoi selecta filtre sa editezi imaginile si sa postezi aceste imagini pe contul Instagram. 

 

De asemenea, poti distribui aceste imagini via e-mail si alte retele sociale precum Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr s.a. pentru a-ti creste numarul de followeri pe Instagram. 

 

Conectivitatea dintre pagina de business de pe Facebook si Instagram face usoara postarea imaginilor de pe Instagram pe Facebook si distribuirea catre audienta de pe Facebook. 

 

Cu Instagram poti vizualiza o lume care este mai conectata prin fotografii si video-uri. Iti poti construi o audienta care apreciaza si comenteaza continutul pe care il publici pentru a creste awareness-ul brand-ului. 

 

Audientele cauta imagini exclusive si interesante si asteapta o experienta personalizata cu brandurile urmarite. Poti distribui continut vizual original si de genul "behind the scenes" pentru a spori brand awareness-ul. 

 

Instagram iti permite sa arati lumii intregi latura personala a business-ului si sa spui o poveste despre brandul tau consumatorilor.

 

Instagram nu este despre cum sa iti vinzi produsul ci este despre cum sa conectezi mai mult audienta cu brandul tau. Aceasta iti permite sa stabilesti o conexiune directa cu clientii, sa le oferi o atentie personalizata, sa umanizezi afacerea si sa te asiguri de loialitate pe termen lung.

 

Impreuna cu asta, prin utilizarea eficienta a Instagramului te poti asigura ca eforturile de marketing sunt orientate in directia potrivita. Vei putea astfel sa gasesti mai multi clienti, sa te focusezi pe gusturile lor si sa contribui la succesul in ansamblu al afacerii in care esti implicat. 

 

 

http://www.ghidulretelelorsociale.ro/instagram – curs video despre promovarea afacerilor pe Instagram

 

http://www.ghidulretelelorsociale.ro – curs online despre social media – Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus, Youtube, Instagram, Blogging s.a. 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply