Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com Este imposibil sa nu observam explozia de smartphone-uri atat pe piata internationala cat si […]
Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com
Este imposibil sa nu observam explozia de smartphone-uri atat pe piata internationala cat si pe cea romaneasca si faptul ca ele sunt impinse in fata de operatorii de telefonie mobile prin oferte din ce in ce mai atractive.
Practic, prin vanzarea unui astfel de aparat, operatorii de telefonie mobile au o baza instalata atat pentru servicii de voce cat si pentru internet mobil, televiziune, alte aplicatii, etc.
Dezvoltarea acestui segment reprezinta o oportunitate foarte mare pentru marketing-ul oricarei companii si vom vedea in viitorul apropiat din ce in ce mai multe coduri QR atat in reviste cat si in panotajul outdoor.
Practic, un cod QR este un cod generat de un program specializat si care contine o actiune odata scanat: fie iti cere sa introduci adresa de mail pentru a primi o carte electronica, un cod de discount sau altceva, esti directionat catre un website, pagina Facebook, clip pe Youtube, postare de pe blog, pagina web a unei campanii. Practic poti crea un cod QR pentru aproape orice.
Citirea este foarte simpla: se instaleaza un program pe telefonul mobil – care se downloadeaza gratuit de pe orice marketplace de aplicatii mobile si … programul va recunoaste codul dupa care in telefon vei vedea actiunea generate de acesta.
Codurile QR sunt modalitati excelente pentru a genera leaduri – practic poti construi o lista de prospecti utilizand astfel de coduri plasate acolo unde sunt multi ochi care sa le observe, astfel incat sa generezi in mod constant noi potentiali client pentru afacerea pe care o promovezi.
La acest articol am adaugat un cod QR care trimite vizitatorii catre blogul meu. Chiar te invit sa-l incerci si sa comentezi daca functioneaza sau nu.
Marketing-ul mobil este din ce in ce mai utilizat de companii si as aminti inclusiv de clasicele campanii de sms unde in general rata de deschidere este de 70% spre deosebire de e-mail marketing unde rata de deschidere a mesajelor este de 5-10%.
——————————————————————————————————-
Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs de Adrian Niculescu.
Adrian Niculescu este antreprenor, trainer, business coach si specialist in strategie social media marketing. Cateva dintre proiectele in care este implicat Adrian sunt Academia Feed Forward – http://www.feedforward.ro (cursuri si resurse pentru manageri, profesionisti si antreprenori), agentia digitala Mushbloom – http://www.mushbloom.co.uk si http://www.ghidulretelelorsociale.ro.
Blog personal http://www.adrianniculescu.com