keyboard_arrow_down
Cauți un job unde să înveți ceva nou în fiecare zi și unde să îți exersezi o limbă străină? Concentrix CRM Services s-ar putea să fie locul ideal pentru tine.

Concentrix este o companie-lider în piața de servicii de call center care se concentrează pe creșterea calității serviciilor oferite clienților săi finali, dar și pe îmbunătățirea rezultatelor de business ale celor peste 450 de parteneri ai săi la nivel global. Echipa lor, care depășește 100.000 de persoane, oferă servicii bazate pe cele mai noi soluții tehnologice în domeniu, adresând zone precum:

 

  • managementul experienței clienților prin diverse canale de comunicare;
  • optimizarea rezultatelor campaniilor de marketing;
  • soluții digitale;
  • consultanță;
  • analiză și servicii de back office în peste 40 de limbi străine din peste 125 de birouri situate pe mai multe continente.

 

Concentrix oferă servicii clienților din sectoarele auto, bancar și financiar, asigurări, sănătate, tehnologie, electronice și electrocasnice, media și comunicații, retail, e-commerce, călătorii și transport, dar și clienților din sectorul energetic și cel public.

 

Am stat de vorbă cu Radu Botan, country manager Concentrix CRM Services, care ne-a povestit mai multe despre companie și oportunitățile pe care le oferă angajaților.

 

Radu Botan Concentrix

Radu Botan, Country Manager Concentrix

 

Ce servicii oferiți din București?

 

În București oferim servicii de call center pentru doi jucători mari din domeniul auto. Apelurile pe care le gestionăm variază de la servicii de asistență, servicii de urgență si până la solicitări premium de tipul „la dispoziția dumneavoastră”. Situațiile de urgență implică oferirea de asistență prin coordonarea serviciilor la locul unui accident sau oricare alte situații în care clientul nostru s-ar putea afla, indiferent dacă sunt medicale sau nu. Serviciile premium pe care le oferim sunt, dar nu se limitează la, descărcarea unei hărți către destinația cerută de un client direct în sistemul de navigare al mașinii, efectuarea unui diagnostic al autoturismului la cererea clientului, răspunsuri la orice întrebări legate de hotspot-ul vehiculului, colaborarea cu poliția pentru recuperarea unui vehicul furat, etc.

 

Birourile noastre se află într-una din cele mai noi clădiri de afaceri din București, Green Court, și oferă diferite facilități cum ar fi: restaurant și cafenea, spațiu de relaxare în aer liber, parcare și rastele pentru parcarea bicicletelor.

 

Prin ce vă distingeți de alți competitori?

 

Ne deosebește filosofia noastră de lucru: suntem energici si receptivi. Noi asigurăm viteză, flexibilitate și transparență la fiecare contact cu clienții, la fiecare tranzacție pe care o efectuăm și la fiecare serviciu pe care îl prestăm urmărind cele 3 V-uri care ne definesc: Vizibilitatea ne permite să identificăm și să abordăm rapid problemele și oportunitățile; Viteza ne permite să reacționăm rapid și să ne adaptăm schimbărilor care apar permanent, să identificăm și să eliminăm problemele dar și să profităm de noi oportunități, iar Valoarea  este cea care ne ghidează în tot ceea ce facem în relația cu clienții și partenerii noștri.

 

De ce ar vrea cineva să lucreze pentru Concentrix?

 

Investim foarte mult în oamenii noștri, astfel încât ei sunt inspirați să aducă în fiecare zi cele mai bune rezultate. Concentrix este o organizație globală în care se pot dezvolta o serie de competențe, precum:

 

  • Îmbunătățirea cunoștințelor lingvistice prin comunicarea zilnică cu vorbitori nativi dar și prin oferirea unor cursuri de limbi străine
  • Munca se desfășoară în cadrul unei echipe cu oameni cu diverse specialități și din diverse țări
  • Gestionarea eficientă a timpului petrecut la serviciu
  • Abordări inovative

 

Ca parte a pachetului nostru de beneficii, fiecare membru al personalului este eligibil pentru servicii medicale private și tichete de masă. De asemenea, suntem mândri de programul nostru de relocare, care vine în sprijinul celor care decid să facă acest pas important de de a se muta în București pentru a lucra pentru Concentrix.

 

Sărbătorirea succesului reprezintă esența Concentrix

Suntem recunoscuţi pentru o cultură puternică, cu valori clare care creează cadrul pentru recunoaștere. În programele noastre de recunoaștere a meritelor angajaților se distinge un factor important: vizibilitatea totală a valorilor companiei oferită în egală măsură atât membrilor echipei de management, cât și echipei care gestionează relația cu clienții noștri finali. Alți factori care fac din Concentrix o companie atractivă sunt varietatea modurilor în care sărbătorim performanța, competițiile tematice și evenimentele anuale.

 

Ce oportunități de dezvoltare oferă compania personalului său

 

Dezvoltarea carierei fiecărui membru al echipei este o prioritate pentru Concentrix. Este un proces care începe din prima zi cu o sesiune de primire și orientare. Prin exemple din viața reală și activități amuzante prezentăm personalului nou cultura noastră ca și companie.

 

Prin platforma noastră Concentrix University oferim peste 10.000 de cursuri – toate voluntare – prin care membrii echipei noastre beneficiază de oportunități permanente de a-și consolida și a-și extinde diverse abilități. Angajații noștri pot, de asemenea, profita de Centrul de Evaluare a Talentelor pentru evaluarea competențelor și formarea profesională suplimentară. Academia noastră Leader Team este un alt program destinat persoanelor care doresc să devină lideri de echipă sau manageri.

spune-ti parerea