Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes Instagram este o retea sociala si in acelasi timp un […]
Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com
http://www.facebook.com/adrianniculescucom
http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu
http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti
http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes
Instagram este o retea sociala si in acelasi timp un canal de marketing prin care iti poti promova brandurile, produsele si serviciile. Poti urmari continutul articolului in varianta audio & video pe telefon, laptop sau tableta aici: https://www.youtube.com/watch?v=qV55uwEVMdo . Un studiu recent arata ca Instagram este cu 25% mai "engaging" decat orice alta retea sociala. Cu siguranta Instagram este unul dintre canalele de marketing web 2.0 cele mai importante prin care iti poti promova afacerea.
Poti posta catre followerii tai fotografii si clipuri realizate cu telefonul mobil. Poti de asemenea sincroniza contul tau Instagram cu alte retele sociale precum Facebook, Twitter si Tumblr.
Livrarea de continut vizual pentru business devine mai personala, creste intelegerea produselor si serviciilor tale si imbunatateste valorile umane ale brandului tau. Atunci cand audienta se conecteaza cu publicitatea vizuala devine mult mai probabil ca va cumpara de la tine.
Pentru a genera leaduri, poti targeta audienta interesata cu fotografii si clipuri video. De asemenea poti motiva audienta sa discute despre brandul tau. Aici poti gasi cateva tactici care te vor ajuta sa iti dezvolti campania de generare de leaduri prin Instagram.
1. Umanizeaza-ti brandul: Poti sa te folosesti de staff-ul companiei, activitati de grup si imagini de la evenimente pentru a adauga o prezenta personala companiei tale. Poti arata imagini de culise de tip "behind the scenes" pentru a spori valoarea strategiei de marketing prin Instagram. Munca de echipa si imaginile demo cu produse pot fi elemente puternice pentru a genera vanzari. Acestea vor da o fata umana afacerii si followerii se vor putea raporta mai mult la valorile
brandului tau.
2. Prezinta-ti produsele: daca vrei sa generezi mai mult trafic spre afacerea ta ai putea sa arati imagini si filmulete cu crearea produsului, impachetare, livrare, etc. Aceasta iti va permite sa convertesti potentialii clienti in cumparatori.
3. Creeaza un hashtag personal: hashtag-ul este una dintre cele mai importante strategii de marketing prin Instagram pentru a face publicitate brandului tau. Poti utiliza cuvinte targetate si numele afacerii tale sau al brandului tau ca hashtag-uri pentru a conecta si monitoriza audienta care interactioneaza cu brandul pe care il promovezi. Daca utilizezi hashtag-uri in mod corect acestea pot functiona ca o unealta foarte buna de page ranking pentru website-ul tau care va stimula audienta sa achizitioneze de la tine produse si servicii.
4. Conecteaza-e si cu alte branduri: creste-ti numarul de leaduri si traficul prin like, comentarii si sharing la elemente vizuale ale altor branduri. Este un mod excelent de a genera leaduri valoroase si a dezvolta interactiunea companiei cu alte branduri.
5. Monitorizeaza-ti campania; In lumea de astazi, afacerile au un interes deosebit pentru a vedea daca eforturile investite in marketing-ul pe Instagram dau un ROI adecvat. Pentru a beneficia de rezultate maxime ar trebui sa utilizezi tool-urile de analytics ale Instagram care iti permit sa faci o analiza SWOT a afacerii. Monitorizarea iti permite sa generezi mai mult trafic, leaduri si vanzari.
http://www.ghidulretelelorsociale.ro/instagram – curs video despre promovarea afacerilor pe Instagram
http://www.ghidulretelelorsociale.ro – curs online despre social media – Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus, Youtube, Instagram, Blogging s.a.