• 15 May. 2016
  • 3 min

Cum să actualizezi pagina de Facebook cu noile feature-uri din 2016

Autor
Steluţa Năstase
Steluţa Năstase Am ales un job pe care îl iubesc și, da, zâmbesc pentru c... Arată mai mult

Intro-ul de pe Facebook este unul dintre cele mai urmărite aspecte ale profilului tău, un scurt CV pe care recrutorii îl citesc cu interes. Însă privirea lor se oprește și asupra conținutului publicat. Merită să îi convingi prin folosirea unor noi feature-uri.

Facebook lucrează pentru ca profilul tău să aibă conținut nou și dinamic, iar tu, ca utilizator, ai de câștigat dacă ții pasul cu update-urile pregătite pentru 2016. Activitatea ta de pe cea mai folosită rețea de socializare prinde forma unui CV creativ mai ales dacă ești în căutarea unui job în comunicare, relații publice sau social media. Iar recrutorii abia așteaptă să te cunoască dincolo de acel profil, uneori prea serios, pe care îl trimiți via e-mail. Iată cum să menții profilul tău de Facebook la zi:

Actualizează intro-ul. Facebook a introdus recent, în categoria Intro, posibilitatea de a te prezenta („Introduce yourself”) sau, mai pe scurt, spune ce vor vedea oamenii când vor vizita profilul tău. Alexandru Negrea, unul dintre cei mai cunoscuţi consultanţi în social media din România, oferă și un model pe al său profil de Facebook. Pagina sa este despre video-uri zilnice din social media.
Urmează zona „Describe who you are” (Descrie cine ești – trad.), unde în 101 caractere poți vorbi despre tine așa cum ești tu ca profesionist și despre realizările notabile din cariera ta. Menționează apoi jobul actual, studiile și orașul în care locuiești. Pentru ca prezentarea ta profesională să fie completă adaugă „Featured Photos”, acele fotografii care te prezintă în ipostaze serioase, la conferințe, prezentări, brainstorming-uri. Poți crea un album cu aceste poze care sunt, astfel, disponibile pentru mass-media, dar care pot contribui și la recrutarea ta în calitate de speaker la evenimentele viitoare.

Video-uri live. Dacă adminsitrezi un business online care îți aparține sau o pagină de companie, o poți menționa în CV. Recrutorii vor fi încântați să vadă tipul de conținut pe care îl publici. Iar pentru a face pagina mai interactivă, merită să alegi Video-urile Live. Sigur le-ai văzut pe Timeline și te-ai întrebat cum fac marii publisheri de conținut aceste transmisii. Totul e simplu și nici măcar nu e nevoie să instalezi o nouă aplicație. Accesează pagina ta de companie, de pe mobil, din Facebook Pages. Alege opțiunea Publică, ca pentru o postare obișnuită. În momentul în care ți se deschide fereastra pentru publicare, alege din opțiuni primul semn care înfățișează un om/o transmisiune. Scrie o descriere pentru video-ul tău, apoi click pe „Go Live”. Și, astfel, conferința la care participi este publică și pentru fanii tăi, iar discuțiile și comentariile te pot pune în valoare ca profesionist.

 

articole instant Facebook

Articolele instant. O bună modalitate prin care poți crește interacțiunea pe o pagină de companie sau de business pe care o administrezi, este să publici conținut chiar pe Facebook. Cititorii tăi, mai ales cei care folosesc aplicația Facebook pentru mobil, primesc mai repede informațiile, reacționează mai ușor, iar meritele tale, ca administrator, sunt recunoscute. Astfel obții și rezultate numai bune de trecut în CV. Vestea bună este că Facebook îți va oferi posibilitatea de monetizare a conținutului, oferindu-ți 70% din câștigul realizat prin conținutul tău. Tot ce e nevoie să faci este să te înscrii aici. Dacă ai WordPress, poți folosi plugin-urile Instant Articles for WP, PageFrog. De asemenea, ține cont că ai nevoie de minimum 50 de articole publicate pentru a beneficia de această opțiune. Pentru inspirație, analizează articolele publicate de editori precum: The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC News și The Atlantic.

Un Search mai relevant. Știm că ești în căutarea unui job mai bun și, de multe ori, folosești funcțiile Facebook pentru a-l descoperi. Dacă înainte, la căutarea unui termen, primeai rezultate din pagini, profile, grupuri și evenimente, acum vei vedea îmbunătățiri.  Vei descoperi sugestii de căutare personalizate, poți căuta postări publice, precum și ce spun oamenii despre anumite subiecte.

Fii activ prin recomandări pe Facebook. Recent, Facebook a introdus serviciile profesionale care seamănă bine cu Google Reviews sau cu Trip Advisor. Odată ce ai dat check in sau tag într-o locație, Facebook îți cere să vorbești despre experiența ta. Vrea să devină un motor de recomandări. Când utilizatorii caută o locație, primesc informații de la persoanele care au fost acolo. Folosind această funcție, vei avea de câștigat la nivel de vizibilitate online. Dai un plus imaginii tale profesionale, mai ales, când oferi referințe despre locații de organizare evenimente, info trip-uri etc.

 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply