• 20 Apr. 2005
  • 1 min

Cum sa combati zvonurile

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Zvonurile sunt o parte integranta a oricarei firme la fel cum sunt supraveghetorii si lucratorii. Vinul poate fi un mijloc valoros de comunicare dar poate fi […]

Zvonurile sunt o parte integranta a oricarei firme la fel cum sunt supraveghetorii si lucratorii. Vinul poate fi un mijloc valoros de comunicare dar poate fi si o sursa periculoasa de barfa si neliniste.

Multi experti considera ca este necesar sa se raspunda zvonurilor, dar altii cred ca repetarea zvonului, chiar si negarea lui face ca managementul sa raspandeasca informatii false. La capatul opus al spectrului se afla cei care sugereaza combaterea virulenta a zvonurilor daunatoare pentru operatiunile companiei.

Atunci cand companiile iau in calcul posibilitatea aparitiei unor miscari controversate, de multe ori este mai bine sa se publice situatia inainte de aparitia zvonurilor. Comunicarea eficienta este indispensabila in combaterea zvonurilor; o firma mare are chiar o linie telefonica pentru zvonuri, prin care raspunde intrebarilor angajatilor.
Publicatiile angajatilor sunt utilizate in multe parti pentru a imprastia zvonurile obisnuite si a promova ideea ca zvonurile sunt de cele mai multe ori nefondate.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply