Topul de 5% al profesionistilor in vanzari pare sa aiba urmatoarele calitati, caracteristici, stiluri sau atitudini, am inclus stilul de vanzari traditional/vechi, in paranteze. Evident, acest […]
Topul de 5% al profesionistilor in vanzari pare sa aiba urmatoarele calitati, caracteristici, stiluri sau atitudini, am inclus stilul de vanzari traditional/vechi, in paranteze. Evident, acest top zece al secretelor face un pas peste modul traditional de a le descrie.
1.O pasiune evidenta si convingatoare pentru oameni, nu doar pentru produs sau serviciu. (VECHI: Crezi cu adevarat in produs/serviciu.)
Pentru profesionistii de success in vanzari este important ca oamenii sa simta ca sunt ajutati sa isi rezolve problemele si sa isi intruneasca nevoile de cumparare. Nu se prefac, ci simt aceasta ca pe o chemare.
2. O abilitate de a ajuta posibilul client sa SIMTA. (VECHI: gaseste / creaza durere.)
Profesionistii de succes in vanzari nu cauta doar punctele cheie ca modalitate de a face oamenii sa cumpere. In schimb ei ajuta la crearea unei posibilitati care ENTUZIASMEAZA cumparatorul.
3. O dorinta de a vinde dupa o strategie formata dupa obiceiul de cumparare a clientului, decat a folosi o colectie de tehnici de vanzare si sperand la o legatura. (VECHI: Folosirea unei tehnici care iti este potrivita.)
Aceasta necesita o anumita modestie deoarece Profesionistul in vanzari face cumparatorul mai important decat colectia lui de tehnici de vanzare. Fiecare client are un mod preferat de cumparare; cunoaste aceste modalitati si descopera rapid modul preferat de cumparare sau de luare a deciziilor ale potentialului tau client.
4. O abilitate de a discerne cine va fi sau nu cumparartor. (VECHI: Abilitatea de a califica posibilii clienti.)
Profesionistii de succes in vanzari au un al saselea simt care ii ajuta sa faca diferenta intre cei care vor cumpara cu adevarat si cei care nu. Al saselea simt se poate dezvolta si se economiseste mult timp si frustrare cand se stapaneste.
5. Abilitatea de a potrivi trasaturile/beneficiile EXACTE ale produsului cu nevoile sau dorintele exprimate sau neexprimate ale clientului. (VECHI: Vinde continutul nu doar ambalajul.)
Nici unui cumparator nu ii pasa de TOATE trasaturile sau beneficiile; de obicei conteaza 1 sau doua din ele. Misiunea ta: Judeca, simte sau descopera rapid (punand intrebari, ghicind) beneficiile cheie care transforma acea discutie intr-o vanzare.
6. Vanzarea nu este o nevoie. (VECHI: Nu fii prea infometat.)
Agentii de vanzari “flamanzi” sperie “cina.”
7. Observa pasul urmator potrivit pentru cumparator si ajuta-l sa vada ca produsul/ serviciul tau este optiunea evidenta. (VECHI: Vinde unor nevoi.)
Aceasta necesita ceva gandire si simtire. Poti sa iti cunosti cumparatorul si uitandu-te in viitor pentru/cu el, sa vezi imaginea a ceea ce va fi si apoi sa poti exprima cum il va ajuta in acest proces produsul/ serviciul tau?
8. Posesia unor dovezi aratand CAT de eficient si valoros este prodsul/ serviciul tau, si apoi impartasirea acestor dovezi cu incredere.(VECHI: Cunoaste-ti bine produsul/serviciul.)
Atunci cand ai observat cat de mult produsul sau serviciul tau ajuta destui oameni (nu doar mult ci EXTREM de mult), nu ezita sa impartasesti informatiile despre cat de bine functioneaza acesta. Informatiile concrete insufla incredere. Afla informatii reale despre cat de eficienta este performanta produsului sau serviciului tau, despre cat de mult incanta clientii, si vei fi un profesionist in vanzari DE TEMUT.)
9. Adauga valoare in mod obisnuit oricarui lucru pe care il atingi, cumparator sau nu. (VECHI: Fii o sursa de posibili clienti.)
Ori incerci sa adaugi valoare tuturor, ori nimanui.
10. Fii uman, inteligibil si real cu oricine. Nu juca un rol. (VECHI: Creaza un raport.)
Scapa de prefacatorie, falsa sinceritate, de atitudinea:Sunt noul- tau- cel-mai-bun-prieten, Sunt-aici-sa-va-servesc-macar-atata-timp-cat-mai-exista-o-sansa-sa-cumparati-de-la-mine.)