• 4 Jan. 2005
  • 1 min

Este ca si cum…

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Creaza o metafora, o reprezentare simbolica a marcii sau un beneficiu al produsului / serviciului. Poti folosi cuvinte sau imagini. Sau amandoua. Pentru a crea o […]

Creaza o metafora, o reprezentare simbolica a marcii sau un beneficiu al produsului / serviciului.

Poti folosi cuvinte sau imagini. Sau amandoua.

Pentru a crea o metafora trebuie sa folosesti un singur lucru, o declaratie sau o imagine. Trebuie sa sugerezi o similaritate cu un alt lucru (compania ta, un alt serviciu sau produs).

Sau ai putea folosi fraza “Aceasta marca, impreuna cu acest serviciu si acest produs sunt ca si …”

Sau “Beneficiile consumatorului acestei marci, acestui produs sau serviciu sunt ca si…”

O metafora poate fi folosita pentru a caracteriza personalitatea marcii. O campanie de promovare pentru o investitie bancara va folosi metafora vizuala a unui spadasin. Astfel va descrie agresivitatea oarecum sofisticata a companiei.

O metafora poate reprezenta o caracteristica a unui detaliu sau beneficiu pentru consumator. La fel cum a fost folosit in reclama la cerealele mai bogate in fier. Imaginea prezenta un magnet care atragea cerealele din bol.

Poate simboliza o problema, poate riscurile vietii, pentru ca oamenii sa se isi faca asigurare medicala.

Asigura-te ca metafora ta e inedita. Nu trebuie sa mai fi fost folosita vreodata.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply