• 30 Jun. 2015
  • 2 min

Este LinkedIn cu adevarat eficace pentru Internet Marketing?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Adrian Niculescu    http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes   In aceasta saptamana inauguram o serie de articole despre principalele […]

Adrian Niculescu 

 

http://www.adrianniculescu.com

http://www.facebook.com/adrianniculescucom

http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu

http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti

http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes

 

In aceasta saptamana inauguram o serie de articole despre principalele retele sociale care sunt active si in Romania. Daca veti pune cap la cap aceste articole rezultatul va fi mai valoros decat multe cursuri din piata :). Fiecare articol va fi insotit de un video. Cel de saptamana aceasta poate fi accesat aici: https://www.youtube.com/watch?v=NlcF84dGXa4

 

Internet marketerii sunt proprietari de afaceri care vand produsele si serviciile lor online, pe site-uri. Modul de lucru online aduce multe avantaje deoarece acestia pot ajunge la oameni din orice tara din lume care pot astfel sa le achizitioneze produsele si serviciile. Cu toate acestea, orice afacere este mereu in cautarea de noi modalitati de promovare pentru a avea mai multi clienti si a face mai mult profit iar Linkedin poate fi o alternativa excelenta.

 

Angajati din toate companiile Fortune 500 au conturi pe Linkedin, iar companiile au pagini de business aici ceea ce arata ce aceasta platforma este luata in serios in lumea afacerilor. Una din doua afaceri este prezenta cu cel putin un angajat pe Linkedin, exista deja peste 200 de milioane de membri ai retelei sociale, multi dintre acestia reprezentand companii cu activitate online. 

 

Dezvoltati-va afacerea prin intermediul Linkedin

 

Linkedin este o retea sociala puternica pentru profesionisti din toate domeniile de activitate. Aceasta poate ajuta oamenii de afaceri pentru a creste cifrele de afaceri ale companiilor lor prin posibilitatea de a ajunge la clienti noi, dezvoltarea brandului, cresterea credibilitatii, publicitate si cresterea numarului de followers. 

 

Marketingul prin intermediul retelelor sociale si in particular prin intermediul Linkedin ofera proprietarilor de afaceri o metoda rapida de a ajunge la potentialii lor clienti si parteneri de afaceri. Linkedin le permite acestora sa ajunga la mai multe milioane de clienti decat oricand inainte si majoritatea serviciilor oferite de Linkedin sunt gratuite sau costa foarte putin in comparatie cu formele traditionale de publicitate. 

 

Publicitatea prin Linkedin ajuta companiile sa genereze mai multe leaduri si sa vanda mai mult.

Linkedin permite proprietarilor de afaceri sa faca publicitate prin care sa primeasca datele personale ale celor care devin interesati de continutul reclamelor. Campaniile de anunturi pe Linkedin pot fi setate in functie de multi parametri si pot ajunge sa fie costisitoare dar foarte eficiente in acelasi timp. 

 

 

Linkedin ajuta la dezvoltarea brandurilor

 

Brandingul este vital pentru orice companie care isi desfasoara activitatea pe internet. Pe pagina de afaceri de pe Linkedin, ceea ce vad utilizatorii prima data ar trebui sa fie date relevante si actualizate privind compania si ce poate face aceasta pentru potentialii clienti. De aceea este recomandat oricarei afaceri sa isi creeze o pagina pe Linkedin. 

 

Fiecare companie poate avea o pagina business pe care sa-si afiseze logo-ul, o fotografie de coperta, adresa site-ului sau blogului si poate contine informatii din industrie, despre produse si servicii proprii, intrebari si raspusuri, dialoguri cu clientii. Paginile Linkedin sunt indexate de motoarele de cautare si pot aduce un numar suplimentar de vizitatori pe site sau blog generand leaduri, vanzari si clienti in acelasi timp. 

 

Pagina de companie de pe Linkedin are o sectiune de produse si servicii utilizata pentru testimoniale, mentiuni si recomandari care pot genera brand awareness si noi clienti.

 

O metoda simpla dar eficienta de publicitate a afacerii este de a pune un buton Linkedin pe site sau blog. In acest fel puteti obtine vizitatori care sa comute interesul intre pagina linkedin si site sau invers. 

 

http://www.ghidulretelelorsociale.ro – curs online despre social media – Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus, Youtube, Instagram, Blogging s.a. 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply