Creaza un concept socant. Renunta la inhibitii. Sacrifica orice pentru scene cu oameni suferinzi, animale torturate. Prezinta oameni care au fost acuzati de cele mai oribile […]
Creaza un concept socant.
Renunta la inhibitii. Sacrifica orice pentru scene cu oameni suferinzi, animale torturate. Prezinta oameni care au fost acuzati de cele mai oribile si brutale crime. Moartea e un subiect care merita exploatat, mai ales daca majoritatea publicului tau tinta e formata din persoana in varsta.
Este o strategie care te ajuta sa iesi in evidenta, sa iti faci remarcata reclama. Ai putea starni oamenii sa critice reclama, astfel ai avea parte si de putina publicitate gratuita.
E un mod de a le atrage tuturor atentia. E ca si cum ai striga in gura mare “Foc !” Dar trebuie sa nu te folosesti prea des de aceasta strategie. Poate ar fi bine chiar sa te gandesti de 10 ori inainte de a o aplica. O latura a publicitatii exploateaza reclamele despre serviciile publice, care reamintesc riscurile la care se supun consumatorii de droguri. E latura etica a publicitatii. Iar cealalta latura se bazeaza pe exploatarea stereotipurilor si prejudiciilor rasiale.
Inceputul anului 2000, i-a adus Americii o perioada de publicitate socanta, prea indrazneata. Intr-o reclama la o companie dot.com, apare un lunetist. Acesta tinteste si trage in animale de dimensiuni mici, ucigandu-le. Dar, cu toate ca la inceput americanii au considerat-o o reclama socanta, a fost ulterior ignorata. Publicul a devenit imun !
In cultura au existat intotdeauna elemente socante. Dar, trebuie sa se tina cont de faptul ca o imagine care starneste soc in Singapore, pote trece neobservata in New York. Asa ca, daca vrei sa-ti asiguri reusita si sa eviti ca reclama ta sa cada in anonimat, afla care sunt preferintele publicului.