• 28 Dec. 2006
  • 1 min

Folositi marturiile clientilor pentru a dezlantui puterea unei a doua opinii

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Daca v-ati uitat vreodata la teleshopping, atunci cunoasteti puterea exemplului. Din propria experienta, se produce o crestere instantanee a cifrei vanzarilor cand clientii reali sunt vazuti […]

Daca v-ati uitat vreodata la teleshopping, atunci cunoasteti puterea exemplului. Din propria experienta, se produce o crestere instantanee a cifrei vanzarilor cand clientii reali sunt vazuti sau auziti dand marturie despre avantajele produselor voastre. Ajuta clientul sa se vada ca proprietar al produsului si beneficiind de aceleasi avantaje.

Cel mai bun mod de a castiga clienti este sa le faceti cunostinta cu clienti multumiti. Pentru ca nu puteti sa ii luati dupa voi la fiecare intalnire, inregistrari cu declaratiile lor le pot lua locul. Nu trebuie sa fiti pe un canal de infocomercial. Cereti permisiunea clientilor sa ii intervievati si inregistrati despre experientele pozitive experimentate din folosirea produsului.

Ii puteti inregistra cu o camera video sau digitala, descarcati imaginile in laptop si le rulati pentru noii clienti. Poate ati fost in situatia in care un client, nemultumit de preturi a cumparat de la un concurent, dar a revenit la voi fiind nemultumit de calitatea cumparata. Si-a dat seama ca un pret mic nu inseamna decat cheltuieli suplimentare pe viitor, iar valoarea si serviciile voastre merita banii.

E clientul perfect pentru a va da o declaratie. Si cand va veti intalni cu un alt client ingrijorat de pret, ii veti putea spune: “Stiu ce gandesti. Am mai avut un client cu aceeasi problema. De fapt, uite ce spune chiar el”. Deschideti laptopul si rulati clipul.

Cereti clientilor multumiti sa vorbeasca despre avantajele produsului/serviciului vostru. Daca aveti mai multe declaratii, o alegeti pe cea care se potriveste cel mai bine respectivei situatii. Puteti face si fotografii. Poza unui client multumit in timp ce va foloseste produsul face cat o mie de brosuri impersonale.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply