Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com http://www.facebook.com/adrianniculescucom http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes Hashtagurile reprezinta una dintre cele mai bune modalitati de a […]
Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com
http://www.facebook.com/adrianniculescucom
http://www.linkedin.com/in/adrianniculescu
http://www.meetup.com/entrepreneursinromania Comunitate manageri, antreprenori si profesionisti
http://www.feedforward.ro – Resurse pentru succes
Hashtagurile reprezinta una dintre cele mai bune modalitati de a avea produsul tau introdus pe piata alaturi de celelalte produse deja lansate. Aici este si varianta video:
https://www.youtube.com/watch?v=Eg1TclS4xWg .
Hashtagurile reprezinta o parte vitala a oricarei conversatii in social media. Desi ele nu arata diferit de restul textelor in ochii consumatorilor (desigur, au un # in fata!) sunt
elemente excelente pentru a distinge produsele tale de ale competitiei. Prin utilizarea unui hashtag relevant ai puterea de a fi remarcat la momentul oportun de oamenii potriviti.
In aceasta era a globalizarii rapide, mii de mesaje sunt livrate pe diferite platforme de tip social media. Hashtagurile iti permit sa descoperi produse specifice sau portiuni de
informatii pe care le cauti.
Hashtagurile ofera posibilitatea de a urmari conversatii despre diferite branduri si produse si sa te ajute sa fii la curent cu ceea ce se intampla in sectorul tau de activitate. Pentru o
expunere cat mai mare pe Instagram profilul tau trebuie sa fie public (pentru ca cei care cauta hashtaguri sa-ti vada fotografiile) si fiecare imagine ar trebui sa aiba cel putin cateva
hashtaguri relevante. Utilizatorii Instagram sugereaza ca numele tau de utilizator sa fie urmat de un hashtag la fiecare imagine pe care o uploadezi. Asta asigura recunoasterea brandului
intre toate celelalte. Hashtagurile sunt utilizate pe scara larga pentru a cauta continut relevant in cadrul retelelor sociale si al motoarelor de cautare, ceea ce inseamna ca iti pot
oferi o vasta oportunitate de a aduce informatia pe care o publici in fata potentialilor clienti fara costuri suplimentare. De asemenea, asta asigura ca produsele si serviciile tale vor
fi vizualizate atunci cand clientii au cea mai mare nevoie de ele.
Cuvintele cheie care au taguri construite pe ele vor asigura aducerea de trafic pe termen lung catre site-ul tau. Hashtagurile vor tine continutul tau intre primele rezultate in cautari pe
canalele social media si in motoarele de cautare. Tagurile care sunt stabilite dupa un studiu de piata amanuntit vor creste cantitatea si calitatea vizitatorilor catre site-ul tau,
contribuind la un ROI mai mare al eforturilor de content marketing. Prin adaugarea de hashtags, o afacere poate tine sub observatie produsele si serviciile pe care le lanseaza competitia.
Aceasta ii ajuta sa fie intotdeauna pregatiti la schimbarile care apar in piata. principalul beneficiu al hashtagurilor este ca atrag in cautari continutul alaturi de care sunt postate.
Practic poti intra in conversatii foarte populare doar prin introducerea brandului tau in mix. Hashtagurile pe care le utilizezi ar trebui sa fie relevante pentru compania ta si continutul
pe care il publici. Multe companii utilizeaza hashtagurile cu scopul declarat "de a iesi in fata";
De exemplu, DiGiorno Pizza a lansat de curand o campanie de marketing umoristica avand ca hashtag #DiGiorNOYOUDIDNT. Oamenii s-au indragostit pur si simplu de hashtag si DiGiorno a putut
ajunge in acest fel la noi audiente. Asa ca este necesar sa intelegem importanta hashtagurilor in lumea afacerilor si sa le utilizam corect in strategia noastra de marketing pe Instagram.
http://www.ghidulretelelorsociale.ro – curs online despre social media – Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus, Youtube, Instagram, Blogging s.a.