keyboard_arrow_down
Împreună cu Asociația industriei de publicitate online, IAB România, și iSense Solutions, am pus la cale o cercetare ca să înțelegem mai bine ce nevoi de dezvoltare au profesioniștii care lucrează în domeniul digital. Dacă și tu faci parte din acest grup, atunci ajută-ne cu răspunsuri și impresii!

Mediul digital este în continuă creștere, iar acest lucru se simte atât în numărul de poziții nou create pentru a corespunde posturilor din domeniu, cât și în numărul de specialiști cu abilități digitale existenți pe piața muncii. În prezent, fie că au un website, campanii de newslettere sau pagini de social media, toate business-urile au cel puțin o componentă care se desfășoară în mediul online, iar aceste secțiuni necesită o abordare diferită în comparație cu tehnicile clasice ale offline-ului și profesioniști cu abilități și competențe aparte.

 

Mediul digital, în comparație cu predecesorul său, mai are o diferență importantă și anume faptul că se schimbă aproape zilnic. Regulile celor mai mari rețele sociale și motoare de căutare se rescriu constant, iar asta înseamnă că specialiștii în online trebuie să fie întotdeauna pregătiți să își adapteze strategiile și să măsoare rezultatele și conversia, iar stresul unui astfel de mediu nu este niciodată prea departe.

 

Pentru a înțelege mai bine nevoile acestor specialiști, IAB România, în parteneriat cu eJobs și iSense Solutions, propune o cercetare care să definească mai bine statutul profesioniștilor din mediul digital, cât și perspectivele acestora de dezvoltare. Pentru a participa la cercetare și pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine în ce industrie lucrezi, ce fel de joburi cauți de obicei, ce așteptări ai de la angajatori și cum rămâi informat în domeniu, te invităm să răspunzi la următorul chestionar: Statutul angajaților din mediul de comunicare digitală.

 

Durează doar câteva minute, iar toate datele sunt strict confidențiale.

spune-ti parerea