• 28 Dec. 2006
  • 1 min

Materiale in proiectele mici.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Material: Cerere de servicii (Nota: Cel mai probabil este un formular de una sau doua pagini. E suficient atat.) Numarul cererii de servicii (optional): Acest numar […]

Material: Cerere de servicii

(Nota: Cel mai probabil este un formular de una sau doua pagini. E suficient atat.)

Numarul cererii de servicii (optional): Acest numar face legatura dintre activitate si oricare alt proces sau software care necesita un numar de inregistrare.

Prioritate (optional): Recomandarea clientului, folosind termenii nivel ridicat, mediu sau jos.

Numele proiectului/aplicarii: Numele proiectului destinat. Daca aceasta este o cerere de sporire, inseamna ca se refera la un sistem existent deja.

Scopul declaratiei: Descrie activitatea ceruta. Fii cat mai explicit in ceea ce priveste noile sarcini si promovari existente in sistem.

Motivul cererii de servicii (optional): Care sunt beneficiile acestei munci?

Repartizarea: In mod normal, include oamenii care vor fi repartizati pentru activitatea respectiva. Persoanele ar putea sa nu fie stabilite dinainte, iar sarcinile sa fie atribuite pe parcurs.

Abilitati necesare (optional): Descrie abilitatile necesare realizarii cererii.

Estimarea efortului, a orelor de activitatea si a costurilor: In cazul unui proiect mic, toate aceste trei caracteristici ar trebui sa fie asemanatoare. Deoarece nu necesita multa activitate, ar trebui sa apara putine probleme neasteptate care sa poata cauza erori majore de estimare. Managerul de Proiect sau un membru al echipei se poate ocupa de estimare.

Estimarea duratei: Cat timp iti va lua sa finalizezi activitatea, odata inceputa ?

Aprobarea #1 / Data: Semnatura clientului prin care declara ca activitatea poate fi demarata. (Asigurarea ca clientul considera ca , activitatea, este prioritara si suficient de importanta pentru a putea fi demarata.)

Aprobarea #2 / Data (Optional): Semnatura clientului prin care accepta ca procesul sa inceapa.

Aprobarea #3 / Data: Semnatura clientului prin care declara ca activitatea a fost realizata cu succes.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply