In cursul unui interviu recent pentru BizMove.com am aflat ca aveam peste 100 de aparitii media in decurs de 11 luni. Trimite 1000 de comunicate de […]
In cursul unui interviu recent pentru BizMove.com am aflat ca aveam peste 100 de aparitii media in decurs de 11 luni. Trimite 1000 de comunicate de presa si/ sau articole tuturor.
Adauga o poza foarte buna mare/ mica a produsului sau serviciului tau. DOVEDESTE legitimitatea actiunii tale cat mai bine. Media VOR publica astfel de lucruri cu conditia sa nu existe pericolul ca ele sa se-ntoarca impotriva LOR.
Concentreaza-te asupra beneficiilor, noutatii, timpului, si a actualitatii produsului sau serviciului.
Nu incerca sa-l vinzi! Prezinta-l in schimb. Pune-te in locul oamenilor obositi/ suspiciosi/ plictisiti care iti citesc comunicatul/ articolul de presa si intreaba-te cum IL poti face atragator pentru EI! Ofera-le o scanteie de originalitate.
Inventeaza o poveste in jurul produsului sau serviciului tau.
Ai iesit in pierdere la un moment dat, dupa care AI REVENIT pe piata si ai scos o multime de bani? (cotitura..) Ai inceput prin a crea un anumit produs, dar ai sfarsit prin a produce un altul? (soarta / sansa)
Leaga-ti produsul sau serviciul de altceva care ESTE de actualitate.
Spre exemplu, daca se poarta antreprenoriatul/ lucratul din biroul de acasa, ce oferi TU sau ce faci pentru a-i ajuta pe ceilalti sa se angajeze in acest tip de activitate?
Leaga-ti produsul de Web/ Internet. Creand un produs/ serviciu online poti lua o profesie oarecare pentru a o transforma intr-una orientata spre spatiul cibernetic, etc.
Starneste controverse. Da pe cineva in judecata. Lasa-te dat in judecata. Provoaca o persoana foarte cunoscuta. Mergi impotriva status quo-ului; David vs Goliath, etc. Adauga-ti contributia la o controversa existenta. Razi de o institutie/ parodiaza-i. Convoaca o conferinta de presa.
Ofera un premiu sau ofera ceva. Daca nu ti-ai creat credibilitatea de care ai nevoie, infiinteaza o “institutie/ organizatie” care sa o dobandeasca pentru tine. Sau ofera 1000 $ organizatiei caritabile locale NEVOIASE / DISPERATE, etc. Ofera CEVA interesant unui grup INTERESANT.
Publica rezultatele unui raport sau sondaj sau masuratori/ indice. Acestea sunt de efect. Un exemplu mai putin obisnuit este sa creezi o masura DE INCREDERE a conditiei umane, cum ar fi Indicele Fericirii sau Indicele Nefericirii, sau CEVA care sa ne spuna mai multe despre noi intr-un mod original. Partea buna in ceea ce priveste sondajul/ raportul/ donatiile anuale este ca ai multe sanse sa primesti mult spatiu publicitar de pe urma lor, poate chiar pe termen lung daca evenimentul este anual.
Ajuta-i pe reporteri sa-si faca bine meseria.
Raspunde-le la telefon cel tarziu intr-o ora. Pune-le la dispozitie informatii aditionale despre tine si compania ta prin fax. Raspunde-le la intrebari fara sa incerci sa-i convingi de anumite lucruri. Fii politicos, dar nu exagerat de prietenos. Ai mereu in vedere cele 3 aspecte principale pe care doresti sa le comunici si gaseste o modalitate de a le strecura pe masura ce RASPUNZI la intrebarile LOR.