• 28 Sep. 2009
  • 2 min

Modalitati pentru a obtine publicitate gratuita in mass- media si PR, pentru afacerea ta

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

In cursul unui interviu recent pentru BizMove.com am aflat ca aveam peste 100 de aparitii media in decurs de 11 luni. Trimite 1000 de comunicate de […]

In cursul unui interviu recent pentru BizMove.com am aflat ca aveam peste 100 de aparitii media in decurs de 11 luni. Trimite 1000 de comunicate de presa si/ sau articole tuturor.

Adauga o poza foarte buna mare/ mica a produsului sau serviciului tau. DOVEDESTE legitimitatea actiunii tale cat mai bine. Media VOR publica astfel de lucruri cu conditia sa nu existe pericolul ca ele sa se-ntoarca impotriva LOR.

Concentreaza-te asupra beneficiilor, noutatii, timpului, si a actualitatii produsului sau serviciului.

Nu incerca sa-l vinzi! Prezinta-l in schimb. Pune-te in locul oamenilor obositi/ suspiciosi/ plictisiti care iti citesc comunicatul/ articolul de presa si intreaba-te cum IL poti face atragator pentru EI! Ofera-le o scanteie de originalitate.

Inventeaza o poveste in jurul produsului sau serviciului tau.

Ai iesit in pierdere la un moment dat, dupa care AI REVENIT pe piata si ai scos o multime de bani? (cotitura..) Ai inceput prin a crea un anumit produs, dar ai sfarsit prin a produce un altul? (soarta / sansa)

Leaga-ti produsul sau serviciul de altceva care ESTE de actualitate.

Spre exemplu, daca se poarta antreprenoriatul/ lucratul din biroul de acasa, ce oferi TU sau ce faci pentru a-i ajuta pe ceilalti sa se angajeze in acest tip de activitate?

Leaga-ti produsul de Web/ Internet. Creand un produs/ serviciu online poti lua o profesie oarecare pentru a o transforma intr-una orientata spre spatiul cibernetic, etc.

Starneste controverse. Da pe cineva in judecata. Lasa-te dat in judecata. Provoaca o persoana foarte cunoscuta. Mergi impotriva status quo-ului; David vs Goliath, etc. Adauga-ti contributia la o controversa existenta. Razi de o institutie/ parodiaza-i. Convoaca o conferinta de presa.

Ofera un premiu sau ofera ceva. Daca nu ti-ai creat credibilitatea de care ai nevoie, infiinteaza o “institutie/ organizatie” care sa o dobandeasca pentru tine. Sau ofera 1000 $ organizatiei caritabile locale NEVOIASE / DISPERATE, etc. Ofera CEVA interesant unui grup INTERESANT.

Publica rezultatele unui raport sau sondaj sau masuratori/ indice. Acestea sunt de efect. Un exemplu mai putin obisnuit este sa creezi o masura DE INCREDERE a conditiei umane, cum ar fi Indicele Fericirii sau Indicele Nefericirii, sau CEVA care sa ne spuna mai multe despre noi intr-un mod original. Partea buna in ceea ce priveste sondajul/ raportul/ donatiile anuale este ca ai multe sanse sa primesti mult spatiu publicitar de pe urma lor, poate chiar pe termen lung daca evenimentul este anual.

Ajuta-i pe reporteri sa-si faca bine meseria.

Raspunde-le la telefon cel tarziu intr-o ora. Pune-le la dispozitie informatii aditionale despre tine si compania ta prin fax. Raspunde-le la intrebari fara sa incerci sa-i convingi de anumite lucruri. Fii politicos, dar nu exagerat de prietenos. Ai mereu in vedere cele 3 aspecte principale pe care doresti sa le comunici si gaseste o modalitate de a le strecura pe masura ce RASPUNZI la intrebarile LOR.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply