• 23 Sep. 2014
  • 2 min

Oportunitati de branding personal pe care angajatii le rateaza.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

https://www.facebook.com/adrianniculescu   Sa presupunem ca esti incepator intr-un domeniu sau la un nivel intermediar si reusesti sa te angajezi la o companie antreprenoriala de succes cu […]

https://www.facebook.com/adrianniculescu

 

Sa presupunem ca esti incepator intr-un domeniu sau la un nivel intermediar si reusesti sa te angajezi la o companie antreprenoriala de succes cu o traditie de 20 de ani sau la o multinationala recunoscuta la nivel mondial cu o activitate de peste 50 de ani.

 

Toate bune pana aici. Insa, uiti sa adaugi aceasta informatie pe contul tau Linkedin sau chiar pe Facebook din comoditate eventual. Pai … sa presupunem toate acestea, nu crezi ca te-ar ajuta foarte mult la pozitionarea ta in piata sa scrii ca lucrezi pentru o astfel de companie?

 

Oare nu ai prelua din ceea ce se numeste "modjo"-ul unei astfel de organizatii doar prin simpla asociere online intre tine si compania respectiva. De asemenea, compania nu ar avea macar putin de castigat in plus daca ti si ceilalti angajati ati da sher din cand in cand pe conturile voastre social media depre noutati ale companiei (nu am scris sa dati share la orice noutate, ca doar puteti selecta).

 

Din pacate, majoritatea celor pe care ii intalnesc in activitatea mea de training fie nu fac acest lucru sau o fac "de dragul de a o face" si pierd sinergia care ar putea rezulta din asocierea cu un brand puternic.

 

Social media este precum focul – poate fi folosit atat in scopuri pozitive cat si negative dar parca este mai rau daca nu o folosesti deloc. 

 

Din pacate, inca la noi in piata termenul de "pilotaj in cariera" nu este pe deplin inteles, iar o strategie de cariera pare o notiune abstracta.

 

Haideti sa va prezint o analogie. In lumea vorbitului in public unul din elementele de branding ale unui publis speaker este … a vorbit pe aceeasi scena cu X si Y. Apoi daca X si Y sunt lideri pe o anumita piata, numai afirmand in materialele de marketing ca ai vorbit pe aceeasi scena cu ei iti poate aduce evenimente in plus si la care poti solicita un onorariu mai mare.

 

Deci, ca o tema pentru data viitoare, uitati-va la conturile voastre social media, la brandul pentru care lucrati si creati sinergii. Lasati-i pe altii sa piarda aceste oportunitati!

 

Se aplica aceasta si pentru profesionistii de top cu multi ani de cariera in spate? Desigur!

A fost util articolul? 0

Leave a Reply