• 23 Jul. 2013
  • 2 min

De ce este importanta optimizarea contului pe retele profesionale

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu http://www.adrianniculescu.com Linkedin este una dintre cele mai interesante retele sociale mai ales prin faptul ca are […]

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs.ro de Adrian Niculescu
http://www.adrianniculescu.com

Linkedin este una dintre cele mai interesante retele sociale mai ales prin faptul ca are cel mai mare venit pe utilizator dintre toate site-urile web 2.0. Aici gasesti manageri, antreprenori, profesionisti din toate domeniile si in general poti intalni persoane la care altfel ai foarte greu acces.

Acum, de ce este important sa faci parte din aceasta retea sociala si cum sa-ti optimizezi prezenta? Un CV bine facut si incarcat pe eJobs.ro poate fi completat excelent de un cont pe Linkedin unde pe langa faptul ca iti creezi o varianta online si vizibila pentru toata lumea a abilitatilor, competentelor si studiilor tale mai poti face cateva lucruri:

1. Daca ai deja un blog construit pe platforma wordpress iti poti agrega in Linkedin ultimele postari;
2. Dupa ce mergi la o conferinta sau un eveniment unde tii o prezentare, poti incarca fisierul .pdf sau .ppt pe www.slideshare.net, o retea sociala pentru documente si prezentari si importa ceea ce publici acolo in contul de pe Linkedin;
3. Poti face si primi recomandari care raman publicate si sunt accesibile celor care doresc sa iti devina angajatori;
4. Te poti recomanda ca profesionist intr-un anumit domeniu ceea ce cantareste foarte mult atat in ochii angajatorului cat si al potentialilor colaboratori;
5. Profilul tau va fi indexat de motoarele de cautare si va contribui la completarea profilului tau online.

Este bine ca pe Linkedin postarile pe care le faci sa ramana in zona profesionala, atfel incat sa eviti pisicute si alte lucruri asemanatoare. Te poti inscrie in pana la 50 de grupuri si posta discutii in cadrul lor urmand ca membrii grupurilor sa primeasca notificari prin e-mail pentru discutiile postate si dandu-ti posibilitatea sa ajungi cu continutul tau la foarte multi utilizatori. Daca postezi un mesaj intr-un grup cu 2,000 de membri, sa zicem ca ai 1,500 potentiali ochi pentru mesajul tau. 1,500 de membri vor accepta sa primeasca mesaje de la grup pe mail in timp ce 500 vor bifa in setari ca nu doresc sa primeasca. Acelasi mesaj postat in 10 grupuri iti multiplica potentialii ochi pe postarile tale.

Incearca sa dai cat mai mult si sa oferi valoare, informatii de calitate, fiindca acestea vor fi preferate si vor atrage atentia celorlati membri. Ar fi de preferat si sa declansezi interactiuni astfel incat postarile sa primeasca likes, comentarii si sa starneasca intrebari. Incet, incet, pe masura ce calitatea continutului va creste si audienta se va dezvolta si va deveni din ce in ce mai receptiva la mesajele tale, te vei transforma intr-un adevarat influencer.

 

Un material redactat in exclusivitate pentru eJobs de Adrian Niculescu.
Adrian Niculescu este antreprenor, trainer, business coach si specialist in strategie social media marketing. Doua dintre proiectele in care este implicat Adrian sunt Academia Feed Forward – http://www.feedforward.ro (cursuri si resurse pentru manageri, profesionisti si antreprenori) si agentia digitala Mushbloom – http://www.mushbloom.co.uk.
Blog personal http://www.adrianniculescu.com
Linkedin: http://ro.linkedin.com/in/adrianniculescu

A fost util articolul? 0

Leave a Reply