• 5 Jan. 2005
  • 1 min

PR care excede Relatiile Publice

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Recent, la conventia anuala a Asociatiei Nationale a Oratorilor, National Speakers Association, un coleg m-a oprit pe hol si a spus, “Sunt intotdeauna surprins sa vad […]

Recent, la conventia anuala a Asociatiei Nationale a Oratorilor, National Speakers Association, un coleg m-a oprit pe hol si a spus, “Sunt intotdeauna surprins sa vad cati oameni te cunosc, chiar daca esti la NSA numai de cativa ani.” I-am raspuns ca muncesc la fel de mult pentru a-mi construi o reputatie intre colegii nostri ca pentru a obtine acest lucru in media. Valorific relatiile construite in ambele arii. Daca faci parte dintr-o organizatie profesionista in care vrei sa fii mai cunoscut, ia in considerare aceste sfaturi:

• Oferate voluntar pentru a face o prezentare. Colegii tai profesionisti trebuie sa stie cine esti si ce faci. Te pot ajuta in gasirea unor noi afaceri facandu-ti referiri clientilor lor, in cazul in care o astfel de nevoie apare. Chiar 90% din afacerile mele au fost rezultatul recomandarilor, si jumatate din acestea au venit din partea colegilor oratori sau consultanti. Cumparatorii nu sunt intotdeauna cea mai buna audienta- cateodata ei sunt agenti!

• Cauta oportunitati de a cunoaste persoane noi. Atunci cand participi la o conventie, nu iti petrece tot timpul cu oameni din grupul tau: in schimb, fa un scop in a cunoaste oameni din alte state. Cauta oameni care lucreaza in acelasi domeniu. Afla cum se aseamana serviciile voastre si mai ales cum difera. Intreaba daca exista posibilitati pentru a va ajuta reciproc.

Exprimati aprecierea dupa finalul intalnirii. Acordati timp pentru a scrie de mana bilete personale pentru persoanele pe care le-ai cunoscut, prezentatori pe care i-ai cunoscut, pe care i-ai apreciat, celor care au primit premii, oratorilor care te-au atins intr-un fel, personalului de sustinere al asociatiei (care lucreaza deseori in spatele scenei si nu sunt vazuti de catre participanti). Multumeste conducatorilor asociatiei tale pentru munca depusa. Nu sunt indeajuns de multi oameni care isi acorda timpul de a urma o intalnire cu bilete, asa ca cei care fac asta sunt mai bine tinuti minte si mai apreciati. Este o situatie in care ai numai de castigat: cei care iti vor primi biletul se vor simti speciali, si tu iti vei imbogati viata marindu-ti cercul colegilor.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply