• 30 Mai. 2005

Puterea Angajatilor. Iti dezvolti proprietatea, iti dezvolti produsele, dar iti perfectionezi si angajatii?

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ...

Sunt oamenii tai cea mai valoroasa achizitie? Majoritatea antreprenorilor ar spune ca da. Dar ai inclus in planul tau de afaceri si dezvoltarea acestora? Daca nu, […]

Sunt oamenii tai cea mai valoroasa achizitie? Majoritatea antreprenorilor ar spune ca da. Dar ai inclus in planul tau de afaceri si dezvoltarea acestora? Daca nu, ar trebui sa faci acest lucru.

“Un plan de dezvoltare pentru angajatii tai, atat pentru cei care fac parte din mangement cat si pentru cei care nu fac parte din management, te va ajuta sa obtii finantari, sa-i impresionezi pe investitori si creditori, si chiar sa-ti dovedesti capacitatile in fata clientilor potentiali,” spune Stanley I. Simkins, director la ORHD (Organizatia pentru Dezvoltarea Resurselor Umane) LLC, o firma de dezvoltare organizationala si consultanta in resurse umane, din Albany, New York. “Toata lumea stie in mare ce doresti sa vinzi echipei de management, prin planul tau de afaceri, dar nu se uita neaparat si sub acel nivel. Spun ca ‘Poti conta pe [oamenii nostrii] astazi,’ dar nu-ti arata cum vor arata maine [politicile de personal].”

Un plan de dezvoltare care sa-i includa pe toti membrii organizatiei tale, le maximizeaza potentialul, intareste fidelitatea si mareste productivitatea si profitabilitatea. Simkin considera ca un astfel de plan ar trebui sa se refere la abilitati tehnice, interpersonale si de management, si la dezvoltarea personala.

Pentru a-ti dovedi dedicarea fata de dezvoltarea angajatilor, in sectiunea de resurse umane din planul tau de afaceri, incepe cu o afirmatie prin care-ti definesti punctul de vedere asupra acestei teme. Potrivit lui Simkin aceasta poate fi formulata in mod asemanator cu afirmarea oportunitatilor. Ar putea suna cam asa: “Resursele umane si oamenii sunt achizitia noastra cea mai importanta, si demonstram acest lucru formuland planuri cuprinzatoare de dezvoltare pentru fiecare angajat in parte, indiferent de functia pe care o ocupa in companie.”

Apoi explica procesul de identificare a obiectivelor si nevoilor fiecarui angajat, si creeaza o strategie potrivita pentru indeplinirea obiectivelor si nevoilor respective. Nu este necesar sa incluzi planul de dezvoltare pentru fiecare angajat, dar poti oferi cateva exemple. Daca ai nevoie de mai mult de cateva pagini pentru a-ti schita programul, incearca sa-l atasezi ca anexa, mai degraba decat sa-l incluzi in planul de afaceri principal.

“Cu cat arati mai mult ca ai resurse credibile,” considera Simkins, “cu atat vei deveni mai credibil in fata potentialilor creditori si clienti.”

A fost util articolul? 0

Lasă un răspuns