• 28 Jun. 2016
  • 1 min

Revista Biz a lansat topul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media

Autor
Steluţa Năstase
Steluţa Năstase Am ales un job pe care îl iubesc și, da, zâmbesc pentru c... Arată mai mult
Sari la:

Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă implicarea şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel, BMW şi Lidl.

Rezultatele studiului despre prezenţa brandurilor în social media au fost anunţate în cadrul conferinţei Top Social Brands, eveniment care a avut loc la Galeria Galateca din Bucureşti. Topul reuneşte 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise.
Campionii social media din România au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare, pentru brandul lor. Creativitatea, constanţa în comunicare, reţelele sociale alese şi mesajele de impact au făcut diferenţa între brandurile din top.
La conferinţa Top Social Brands, profesioniştii prezenţi au împărtăşit audienţei care sunt strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale precum şi modul în care social media şi marketingul schimbă strategia companiilor.

Top Social Brands 2016 - Top 10 (1)

Top Social Brands 2016 – Top 10

 

Metodologie

 

Studiul Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.
În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activităţi care pot fi desfăşurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand, Campanii pe bloguri, Campanii cu videobloggeri, Pagină de Facebook / Campanii pe Facebook / Aplicaţii, Cont de  Instagram, Cont de Twitter, Cont  LinkedIn de companie, Proiecte speciale video, Site-uri de user-generated content, Cont Google+, Iniţiere sau susţinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, Activităţi de customer care şi de recrutare prin intermediul social media, Acţiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii tradiţionale, Conturi pe alte reţele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope sau Flickr.
Topul Social Brands 2016 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri după cum urmează: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialişti online şi bloggeri – 30%; topul menţiunilor pe ZeList – 30%.
Întregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro. Studiului poate fi citit integral şi în Revista Biz.

 

A fost util articolul? 0

Leave a Reply