• 29 Aug. 2006
  • 1 min

Sa ne jucam “Care-i problema?”

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Iata cum stau lucrurile: Intreaba “Care-i problema?” “Am matreata” Si de ce te deranjeaza? “Pentru ca rad oamenii de mine.” Si de ce te deranjeaza? “Nu […]

Iata cum stau lucrurile:

Intreaba “Care-i problema?”
“Am matreata”
Si de ce te deranjeaza?
“Pentru ca rad oamenii de mine.”
Si de ce te deranjeaza?
“Nu accepta nimeni sa iasa cu mine”
Si de ce te deranjeaza?
“Pentru ca sambata seara nu fac altceva decat sa stau acasa cu pisica si sa ne uitam la televizor.”
Si de ce te deranjeaza?
“Pentru ca pisica nu e chiar fiinta cu care mi-as dori sa imi petrec timpul liber. Si probabil ma considera un ratat.”

Iata o idee pentru o reclama. La televizor sau in reviste, oriunde se va difuza, va prezenta un barbat stand la televizor si plescaind popcorn plictisit. Pisica de langa el poate gandi, ceea ce se si vede sau se aude: “ Daca ar incerca macar sa foloseasca Head & Shoulders pentru a scapa de matreata! As putea sta si eu pe afara si sa ma joc cu Muffy.”

Oamenii au tot felul de probleme pe care le pot rezolva cu ajutorul produsului sau al serviciului oferit.

Acesta este detaliul care merita exploatat in acest joc. Prezentarea implicatiilor umane ale problemei.

Trebuie sa faci o lista cu cateva dintre problemele clientilor. Problemele trebuie sa poata fi rezolvate cu ajutorul produsului tau.

Apoi, pentru fiecare caz in parte, continua sa verifici implicarea oamenilor intreband, pur si simplu, “Ce reprezinta acea problema pentru publicul tinta?”

A fost util articolul? 0

Leave a Reply