Vacanțele sunt un prilej de a demonstra cât de eficienți și ordonați suntem atunci când vine vorba de task-urile de la job. Știm că este greu să te gândești la toate lucrurile pe care le ai de făcut până să-ți iei rămas bun de la ele pentru câteva zile, însă trebuie să te organizezi.
Vacanțele sunt un prilej de a demonstra cât de eficienți și ordonați suntem atunci când vine vorba de task-urile de la job. Știm că este greu să te gândești la toate lucrurile pe care le ai de făcut până să-ți iei rămas bun de la ele pentru câteva zile, însă trebuie să te organizezi.
Chiar dacă e dificil să ne gândim la job atunci când se apropie zilele libere, trebuie să o facem pentru a ne ușura întoarcerea la birou. Ne-am gândit, așadar, să te ajutăm cu câteva recomandări de organizare, astfel încât să nu fii deranjat de email-uri cât ești în concediu.
Dacă nu ai deja un calendar în care-ți treci activitățile zilnice, acum este momentul potrivit, căci e important să pleci în vacanță cu toate task-urile îndeplinite. Gândește-te la toate lucrurile importante care le ai de făcut și pe care nu le poți amâna pentru când te reîntorci la birou. Iar la sfârșitul zilei când toate vor fi bifate îți vei da seama că ești aproape în concediu.
To do list-ul este doar primul pas, căci urmează prioritizarea tuturor activităților pe care le-ai trecut. Iar dacă ești de părere că unele pot fi făcute și după vacanță, atunci concentrează-te pe deadline-urile urgente, așa vei putea să le faci cu mai multă acuratețe. Deci, focusează-te pe ele cât poți de mult.
Știm că e greu să te gândești la întoarcerea din vacanță când încă nu ai plecat, însă ar trebui totuși să o faci ca să eviți un maldăr de muncă atunci când te întorci la job. Același lucru e valabil și pentru biroul propriu-zis. Asigură-te că te întorci la un spațiu de lucru ordonat, care va contribui la productivitatea ta la job.
Nu este momentul să demonstrezi că poți face multe lucruri în acelați timp, căci s-ar putea să nu reușești. Dar totuși nu pleca în vacanță înainte de a finaliza proiectele dificile și înainte de a aloca task-urile rămase altor colegi sau înainte de a pregăti un calendar pentru momentul întoarcerii din concediu.