• 27 Sep. 2016
  • 3 min

Unul dintre cele mai mari magazine online se extinde

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG
Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din România, se pregătește de Black Friday prin dublarea depozitului și mărirea echipei.

Pe parcursul celor 11 ani de activitate, cu o creștere constantă în cifra de vânzări și notorieteate, magazinul online evoMAG și-a fundamentat poziția ca unul dintre cei mai mari jucători pe piața de comerț online IT&C, din România. În 2005, evoMAG își începea activitatea cu doar 5 oameni. În 2007, compania atingea primul milion de euro din vânzări. În 2011, evoMAG se alătura altor mari retaileri, precum eMag, Domo și Flanco, în organizarea primului Black Friday din România – după două ore de la demararea campaniei, evoMAG reușise să ajungă la vânzări de patru ori mai mari decât într-o zi obișnuită, lucru ce s-a văzut și în profitul companiei. Anii ce au urmat au însemnat o dublare a numărului de angajați, investiții într-un sediu mai mare, trecerea la o platformă mai accesibilă și introducerea de noi categorii de produse în portofoliu, precum auto, decorațiuni interioare, securitate și electrocasnice.

La mijlocul lunii septembrie 2016, evoMAG anunța din nou schimbări mari: o investiție de 100.000 euro pentru inaugurarea unui nou sediu și showroom și dublarea capacității depozitului. Relocarea din zona Piața Muncii într-un showroom mai mare, pe Splaiul Unirii, a venit pe fondul creșterii vânzărilor și al pregătirii pentru evenimentul de Black Friday, potrivit declarațiilor lui Mihai Pătraşcu, director general şi acţionar majoritar al retailerului.

„La începutul anului, ne-am propus pentru 2016 să facem 20 de milioane de euro. Până în prezent, am crescut cu aproximativ 20%, iar acest lucru ne arată că vom depăşi această estimare. Ne aşteptăm să avem şi un avans în profitabilitate şi estimăm o creştere a marjei brute de profit cu aproape 40%. Cât privește 2017, ne așteptăm să avem cel puțin același ritm de creștere”, explică el.

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

evoMAG își formează strategia de dezvoltare orientându-se în funcție de doi factori: nevoile consumatorilor și activitatea competitorilor.

„La nivel de industrie, vedem o consolidare a pieţei de comerţ electronic. Am asistat anul acesta la mai multe achiziţii, ceea ce este un lucru bun, mai ales pe IT&C. Înseamnă că este loc de creştere, iar evoMAG are toate premisele să aibă rezultate bune. Totodată, o consolidare înseamnă şi un nivel mai ridicat de profesionalism în piaţă, dar şi o concurenţă mai mare. Şi, după cum ştii, nivelul concurenţial în piaţa de comert electronic din România este unul foarte ridicat. Concurenţa însă este benefică pentru clientul final, iar pe noi ne obligă să investim permanent şi să le câştigăm încrederea. Spre exemplu, am introdus servicii care nu sunt la alţi competitori: livrarea intr-o oră. Un alt exemplu este livrarea cu flota proprie in Bucureşti”, dezvoltă Mihai Pătrașcu.

Noi angajări la evoMAG

 

Acum, odată cu creșterea vânzărilor și o nouă investiție, compania de e-commerce numără 70 de angajați și urmărește să își mărească echipa cu cel puțin 10 noi persoane. În primul rând, evoMAG caută candidați pasionați de tehnologie, orientați către clienți și care își doresc constant să se dezvolte. Mai multe ne spune Mihai Pătrașcu.

Una dintre valorile evoMAG este lucrul în echipă

Una dintre valorile evoMAG este lucrul în echipă

 

eJobs.ro: Ce strategie de recrutare aveți?

 

Mihai Pătrașcu: Trecem toți aplicanții prin 2 nivele de recrutare. Suntem interesați atât de nivelul de pregătire cât și, foarte mult, de atitudinea și de valorile persoanelor ce intră în comunitatea și cultura organizaționala a evoMAG. Urmărim orice nivel de pregătire, în funcție de poziția deschisă. Este foarte important pentru noi să găsim oamenii potriviți, doritori să învețe și să fie entuziasmați și motivați de ceea ce fac. Ne interesează foarte mult activitățile pe care le practică extra job un posibil angajat, care îi sunt hobby-urile și cum își folosește timpul liber; dacă îl folosește în a se perfecționa și a învăța.

eJobs.ro: Ce include, pe lângă salariu, pachetul de beneficii al angajaților? Ce fel de traininguri oferiți?

 

Mihai Pătrașcu: Depinde de fiecare poziție în parte. Pe parcursul unui an, angajații pot accesa mai multe traininguri, diferențiate pe departamente, oferind astfel membrilor echipei evoMAG posibilitatea de a avea acces la o dezvoltare continuă, atât personală cât și profesională. Există o serie de beneficii financiare și non-financiare. Avem angajați care au rămas în echipa evoMAG încă de la înființare. Categoric, răsplătim angajații loiali și pe cei care au rezultate bune.

Locuri de muncă la evoMAG pe eJobs.ro

 

Dacă te identifici cu valorile căutate de evoMAG și vrei să faci parte din echipa companiei, poți aplica pe eJobs.ro, pe următoarele poziții:

A fost util articolul? 0

Leave a Reply