• 27 Mar. 2017
  • 2 min

We Care More, o campanie despre grijă

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

OMV derulează, din martie, campania We Care More, prin care își arată grija față de clienți. Nouă angajați care lucrează în stațiile OMV sunt vedetele campaniei.

OMV a demarat campania „We Care More”, care pune în centrul acțiunilor sale grija față de clienți. „Esența companiei s-a născut din dorința de a ne uita asupra a ceea ce ne face diferiți, în echipa cu care lucrăm”, spun reprezentanții stațiilor OMV. Eroii campaniei We Care More sunt Mihai, Flori, Nicușor, Anca, Claudiu, Adrian, Alice, Gabriela și Catrinel, care lucrează în stațiile OMV. „Argumentul pentru care am decis să facem din angajații noștri eroii acestei campanii este destul de simplu: ei sunt cei ce reușesc, prin ceea ce fac zi de zi, să ducă mai departe promisiunea We Care More. Colegii noștri ilustrează cel mai bine preocuparea companiei pentru serviciile pe care le oferim clienților”, explică reprezentanții stațiilor OMV.

https://vimeo.com/205531646/d588953de2

Angajații din stațiile OMV, eroii campaniei We Care More, lucrează în Râșnov (județul Brașov), Călimănești (județul Vâlcea), Arad, Câmpulung Moldovenesc (Suceava), Iași, Alba Iulia (județul Alba) și București. „Nu putem vorbi de o tipologie a angajaților din stațiile OMV, ci de o două trăsături comune de caracter: atenția la detalii și grija față de ceilalți”, precizează reprezentanții rețelei.

OMV Freshness modif cap

Alice, unul dintre eroii campaniei We Care More.

 

Angajații din stațiile OMV implicați în campanie ocupă diverse poziții, de la operator plaformă, până la șef de stație și consultant vânzări gastro. „Trebuie să arătăm că ne pasă și că punem accent din ce în ce mai mult accent pe clienții noștri”, spune Anca, unul dintre protagoniștii campaniei, care ocupă funcția de consultant vânzări gastro. Ea este completată de reprezentanții stațiilor OMV: „La OMV, grija pentru client nu reprezintă o opțiune, ci un standard. Credința brandului nostru constă în atenția pentru cele mai mici detalii. Doar așa putem să livrăm, de fiecare dată, o experiență peste așteptările clienților, în fiecare stație OMV”.

A fost util articolul? 0

Leave a Reply