• 1 Nov. 2011
  • 2 min

World Wide Brands – O carte de colectie despre brandurile indragostite de consumatorii lor.

Autor
eJobs
eJobs Înființat în 1999, eJobs este primul portal de recrutare ... Arată mai mult

Fiecare proiect are o idee, fiecare idee are un creator, fiecare creator are o echipa care construieste, pe aceleasi valori, un drum catre inima celor care […]

Fiecare proiect are o idee, fiecare idee are un creator, fiecare creator are o echipa care construieste, pe aceleasi valori, un drum catre inima celor care vor pasi pe el ! Acestia ar fi pasii pe care ii parcurge un brand de la crearea identitatii pana in momentul in care devine parte din viata noastra, prin alegerile zilnice. O colectie despre istoricul si evolutia brandurilor nu poate fi decat o alegere inspirata de a descoperi povestile brandurilor, ,b>o invitatie pe care Inspire Business o propune prin cartea World Wide Brands.

Cartea World Wide Brands va fi lansata in cadrul unei festivitati elegante in data de 8 noiembrie, la hotel Intercontinental, sala Rapsodia, incepand cu ora 19.00. Evenimentul va reuni reprezentanti ai brandurilor din companiile nationale si multinationale, presa. In desfasurarea serii vor fi cateva momente speciale precum speech-ul publisherului Anca Matei, urmat de interventiile companiilor doritoare sa impartaseasca impresii si ganduri despre implicarea in acest proiect de print.

Intr-un format inedit si atractiv vizual, cartea World Wide Brands surprinde calatoria brandurilor de la aparitie la notorietate, de la implicare la emotii si increderea construita in fiecare zi. Prezentate ca un amalgam intre efort, inspiratie decizionala si legatura puternica cu proprii consumatori, brandurile incluse in publicatie pun in lumina atribute precum valori, spiritul de echipa, profesionalismul si curajul de a se reinventa in permanenta. Conceptul cartii redefineste performanta pe care aceste branduri o reduce la simpla si constanta relatie cu proprii clienti, incredere si inovatie, secretul longevitatii lor. Originea brandurilor, informatiile despre fondatori si imagini reprezentative, evolutia acestora compun cele sase pagini dedicate prin care fiecare brand isi deschide larg portile in fata cititorilor.

{article-3988.jpg}

World Wide Brands este cea de-a treia carte care se inscrie in colectia Inspire Business dedicata mediului corporate, alaturi de LOVE|WORK si CSRevolution. Inspire Business multumeste brandurilor care s-au alaturat acestei initiative: Orange, P&G – Lenor, P&G – Head&Sholders, BGS, Titan – Corn Flakes Fortza, Angelli, Kandia – Autentic Rom, Orange, Western Union, Elmiplant, Generali Asigurari, Unilever – Dove, Walmark – Memo Plus, Electrica, Dwin, Desario, Money Channel, ONV Law.

Cartea de colectie se va distribui in lanturi de librarii cu acoperire nationala, dar si online, pe site-ul Inspire Business: www.inspirebusiness.ro/worldwidebrands

A fost util articolul? 0

Leave a Reply